9 Reacties

één jaar geleden

Hey! Bij mij hielp crackers en of letterkoekjes(nicnac’s)

één jaar geleden

Helpt groter fruit eventueel? Bijvoorbeeld een hele mango eten of een groot stuk watermeloen vult wel echt je maag. ☺️

één jaar geleden

Ik heb helaas geen echte tips of raad maar ik herken het wel een beetje. Ik was de eerste weken ook afwisselend misselijk. Ik werd misselijk wakker waardoor geen zin om te eten. Uiteindelijk werd de misselijkheid dan zodanig erg door de honger dat wel iets moest eten. En dat kon echt zo verschillen, ik moest eten waar ik dan zin en goesting in had. Nu zit ik in week 9 en is het al wat beter, niet meer continue. Ik merk wel dat ik echt geen zin meer heb in vlees en warme groentjes, terwijl dat anders mijn basismaaltijd was.

één jaar geleden

Ik moest heel de dag overgeven als ik niet ete maar kon ook niet meer eten zelf mijn drinken kwam er uit na een tijdje ik heb pilletjes gekregen en voel me vele beter Ik neem navalit,antimetil,primperan en ik ben nu 12 weken 🙂

één jaar geleden

Ik moet ook contant eten binnen hebben. Zeer frustrerend en wanneer je dan moet eten krijg je amper iets binnen. Ik ben in de avond ook altijd kei-slecht waardoor ik tssn 20h en 21h in bed zit.

één jaar geleden

Bij mij hielp Primperan. En idd toegeven aan waar je zin in hebt. Je lichaam geeft dit zelf wel aan. Bij mij hielp kleine beetjes Special K eten ook heel erg.

één jaar geleden

Reactie op lindsiex3

Ik moest heel de dag overgeven als ik niet ete maar kon ook niet meer eten ...
Idd navalit heeft mij ook geholpen nu nog steeds 2de zwangerschap 10 weken en 5 dagen

één jaar geleden

Bedankt iedereen voor de reactie, ik pak 6 weken navalit en dit werkt idd wel met het constant misselijkheid. Maar niet met de om de 2uur eten misselijkheid.... is er niets dat vrij 'mager' is maar wel goed vult, dat ook nog is lekker is :p moeilijke opdracht... ik word super dik van al dat eten

één jaar geleden

Reactie op Lowi

Bedankt iedereen voor de reactie, ik pak 6 weken navalit en dit werkt idd w ...
Mijn gynaecoloog gaf als tip om ijsjes te eten bij misselijkheid 😂 maar wel behoorlijk wat calorieën. Ik moet ook elke 2u iets eten. Ik eet dan een stuk fruit of wat beschuitjes of een boterhammetje met kaas. Soms ook wel eens een koekje of zo. Een handje noten en gedroogd fruit kan ook. Voorlopig nog niet aangekomen. Vorige zwangerschap had ik hetzelfde van misselijkheid en was ik in week 12 ook al 4 kg bijgekomen.