9 Reacties

één jaar geleden

Hier hetzelfde, 13 weken en buikje is zichtbaar maar niets bijgekomen, ze zeggen dat het nu ieder moment kan komen, het heeft een voordeel dat we niet snel aankomen denk ik ☺️

één jaar geleden

Hier 12w3d en ik weeg tussen de 2 en 2,5kg (schommelt dagelijks wat) minder dan voor de zwangerschap. Ben sowieso wel wat zwaarder en heb voor mezelf wel wat overschot. Ik voel wel dat mijn maag/buik wat boller staat en heb ook al meer striemen die ik voordien nog niet had. Daar ik wat overgewicht heb is dit voor mij geen probleem, maar vraag me ook soms af of de baby zo wel alles binnenkrijgt, dus snap je bezorgdheid wel. Denk dat zolang je geen bloed verliest en voldoende kan eten je voorlopig geen grote zorgen moet maken, dat zeg ik tegen mezelf ook ☺️

één jaar geleden

Hier ook 14 weken en niets bijgekomen terwijl mijn buik toch wat begint te groeien.

één jaar geleden

Ik ben 17 weken ben ook nog niks aangekomen en aan me buik is er zelf weinig te zien zo goed als nog geen buik

één jaar geleden

Mijn gyneacoloog vertelde me dat je baby eigenlijk een soort van parasiet is, hij/zij neemt alles wat het nodig heeft om te groeien en wat overschiet is voor de mama. Misschien een rare vergelijking maar om te zeggen dat niet aankomen geen ramp is de eerste maanden

één jaar geleden

Reactie op seelisch

Mijn gyneacoloog vertelde me dat je baby eigenlijk een soort van parasiet i ...
Kreeg het zelfde te horen van mijn gynaecoloog. Dat de baby eigenlijk heel egoïstisch is en alles uit je lichaam pakt wat het nodig heeft. Ben zelf ook 1 kg kwijt sinds ik zwanger ben en ben nu 12weken 4 dagen. Ook niks van kwaaltjes. Dus werd ook hierdoor gerust gesteld dat het de eerste trimester hartstikke normaal is.

één jaar geleden

Ik was 47 en nu 43 kan nog altijd niks eten ben al 14 weken.. iemand tips! Misselijk zijn is echt moeilijk

één jaar geleden

Reactie op Hogigigkj hihj

Ik was 47 en nu 43 kan nog altijd niks eten ben al 14 weken.. iemand tips! ...
Neem je navalit? Dat helpt bij mij voor m’n eetlust te krijgen. In jouw geval zou ik echt alles eten waar ik zin in heb of het gezond is of niet maar je hebt wel wat koolhydraten nodig. Krijg je wel kaas binnen? Blokjes kaas.. dat heeft veel vetten en eiwitten. En plakjes vleeswaren. Fruitsapjes en smoothies zijn ook goeie. Ik hoop dat dit voor je lukt.

één jaar geleden

Hier helemaal hetzelfde, ik ben 16w en 6d en ben al 9kilo afgevallen maar toch is er een duidelijk zichtbaar buikje.