8 Reacties

6 maanden geleden

Oei miss toch een reactie op iets dat je gegeten hebt ofzo

6 maanden geleden

Reactie op vanessa19891

Oei miss toch een reactie op iets dat je gegeten hebt ofzo
Elke keer is dit zo

6 maanden geleden

Reactie op Hogigigkj hihj

Elke keer is dit zo
Miss eens iets dat je dagelijks eet laten vallen. Bvb aardappelen. Als je ziet dat na 3 dagen aardappelen laten het nog is ligt het daar niet aan. Dan prob 3 dagen brood te laten... enz enz. Miss vind je zo de reactie.. ik weet het niet he

6 maanden geleden

Reactie op vanessa19891

Miss eens iets dat je dagelijks eet laten vallen. Bvb aardappelen. Als je z ...
Merci!!

6 maanden geleden

Hey hey , ik zou toch wel advies vragen aan je vroedvrouw/huisarts/pediater? Ik denk ook dat het ligt aan iets dat je gegeten heb, maar beste wel medisch advies inwinnen.

6 maanden geleden

Hey, ik denk dat het gewoon babyacne is. Klopt het dat je kindje ongeveer 4 a 5 weken is? Dan piekt dat wel. En op zich niet abnormaal dat het van de ‘inspanning’ van het drinken even wat roder is. Als je bv geeft, kan je er eventueel wat melk op doen. Zou moeten helpen, maar doet hier ook geen wonderen hoor 😅

6 maanden geleden

Idd baby acne, hier op 5,5w lichtjes begonnen. Ik smeer ook een beetje moedermelk

6 maanden geleden

Lijkt me idd ook baby acne en wisselt enorm van roodheid (bij inspanning, warmte, na huilbui enz). Bij ons helemaal verdwenen rond 6-7 weken. Je kan er idd moedermelk op smeren en voor de rest hadden ze me aangeraden om er niets anders op te doen… gaat vanzelf weg zoals het gekomen is.