8 Reacties

6 maanden geleden

Ja, hier aangeraden door mijn vroedvrouwen, genomen en heeft bij mij gewerkt! Borstvoeding loopt nu goed :) Enigste vervelende is dat je een voorschrift van de huisarts nodig hebt voor motilium dus die moet mee zijn in het verhaal :)

6 maanden geleden

Reactie op Eline2503

Ja, hier aangeraden door mijn vroedvrouwen, genomen en heeft bij mij gewerk ...
En hoe veel neem jij er dan enz

6 maanden geleden

Reactie op vanessa19891

En hoe veel neem jij er dan enz
Begonnen met 3 tabletjes per dag, nu nog maar 2, binnenkort 1 per dag. Je kan dit best niet te lang nemen en je moet het rustig afbouwen volgens mijn vroedvrouw anders kan de borstvoeding terug slechter gaan erna. Maar sowieso je goed laten begeleiden door iemand als je dit gebruikt :)

6 maanden geleden

Iedereen moet dit natuurlijk zelf weten maar pas op met het nemen van motilium, de stof wat hierin zit (domperidon) is bewezen dat het slecht is voor het hart!

6 maanden geleden

Oh amaai

6 maanden geleden

Reactie op LiesbethV90

Iedereen moet dit natuurlijk zelf weten maar pas op met het nemen van motil ...
Kan inderdaad issues geven als je al problemen aan je hart hebt en het wordt om deze reden maximum 2 weken voorgeschreven door mijn arts inderdaad

6 maanden geleden

Reactie op LiesbethV90

Iedereen moet dit natuurlijk zelf weten maar pas op met het nemen van motil ...
Dat is gebaseerd op 1 persoon die er is aan doodgegaan, ze hebben geen grotere onderzoeken gedaan erop. Zolang je de veilige dosis neemt is er geen risico erop blijkbaar

6 maanden geleden

Ik heb het genomen bij opstart problemen doordat er niet effectief werd gezogen, van een productie van 600/700 ml naar 1500 ml kunnen krikken door domperidone voor mij goud waard.