4 Reacties
één jaar geleden
Hey bij mij begint het stilaan beter te gaan maar heb er ook enorm veel last van gehad. Ik ging soms even wandelen, daar kreeg ik weer beetje energie van. Smiddags dutten deed ik ook al was het maar een uurtje. En svonds gwn heel vroeg bed in. Even doorzetten nog. Je krijgt er iets moois voor in de plaats
één jaar geleden
Ik had ook moeilijk op werk. Dus nam ik verlof of ziekte briefje want kon echt niet meer verder werken. Of zeiden ze tegen mij thuis uit werken
één jaar geleden
Kan je van thuis werken? Ik heb het ook voor, al is het bij mij niet elke dag zo erg… maar mijn werk lijdt er ook wel onder. Gelukkig is mijn leidinggevende begripvol en kan ik wel regelmatig van thuis werken, waardoor ik iets comfortabeler ben qua overgeven of regelmatig dutjes doen… evt advies vragen aan dokter of gynaecoloog, als het echt té erg is? Veel moed!
één jaar geleden
Hey Miss Daxy,
Ik persoonlijk ben al 5 weken “ziekte verlof” word wekelijks verlengd. Ik had hem ook uitgelegd dat het erg moeilijk is telkens met dat misselijk zijn, overgeven vermoeid zijn. Werk dat maar niet voor uit raakte waardoor ik mij juist stress wat ook niet goed voor de baby is. En hij vond ook dat ik moet rusten tot het weer gaat. Werk mag je daar voor niet ontslaan of iets. Misschien even bespreken met je huisarts ?