7 Reacties

9 maanden geleden

Ik heb dit nu ook al enkele dagen. Druk op mijn borst in elke positie.. Verschrikkelijk lastig. I feel you 😩

9 maanden geleden

Reactie op Cecial

Ik heb dit nu ook al enkele dagen. Druk op mijn borst in elke positie.. Ver ...
Heb jij verder nog klachten? Mijn slaap heb ik ook al niet meer grotendeels daardoor

9 maanden geleden

ik voel precies dat de baby aant oefenen iq voor in te dalen ik maak mij wel zorgen het is oon all laat om de vroedvrouw te bellen morgen ga ik zeker bellen en vragen want ik voel haar hele tijd in men onderbuik trappen

9 maanden geleden

Ik heb vooral het gevoel dat ik zuurstof te kort heb bij het liggen. Dus ik kan perfect ademhalen, maar regelmatig moet ik echt een grote hap lucht pakken als gevoel van zuurstoftekort. Is absoluut niet zo, saturate is perfect. Mij helpt het om wat hoger te liggen met slapen en ik gebruik neusspray om mijn neus helemaal vrij te maken voor voldoende toevoer van lucht als ik slaap. Voorlopig het dit nog. Maar vorige week toch 1 dag bijna rechtop moeten slapen of het ging niet. Ik heb wel geen pijn.

9 maanden geleden

Reactie op katrienermagan

ik voel precies dat de baby aant oefenen iq voor in te dalen ik maak mij we ...
Ik heb dit ook maar ben wel een beetje bang ik ben nog geen 29 weken

9 maanden geleden

Ook hier helaas. Ben 32weken. Baby ligt in stuit, hoofdje tegen de ribben, waardoor er kleine scheurtjes op het vlies tussen de ribben zijn ontstaan. inmiddels 4 weken kine gehad maar doet redelijk weinig.. key is om zoveel mogelijk te strekken volgens de kine maar goed..Dat lukt uiteraard niet steeds. slapen is hier ook verschrikkelijk... ik kan wel een 3-tal uurtjes nog de slaap vatten per nacht door schuin omhoog te liggen. Hopelijk heb je er wat aan.

9 maanden geleden

Reactie op MV .

Heb jij verder nog klachten? Mijn slaap heb ik ook al niet meer grotendeels ...
Ja spijtiggenoeg niet het enige kwaaltje momenteel. De misselijkheid is terug en naar het groot toilet gaan is ook een enorm probleem. Zorgt voor een zeer gespannen buik.