22 Reacties

één jaar geleden

Een vriendin van mij heeft ook bloed verloren op 8 weken, redelijk wat en de baby was nog oké! Best dat je nergens van uit gaat en de dokter het laat bepalen!

één jaar geleden

Ik heb bij beide zwangerschappen bloed verloren en heb 2 gezonde kinderen soms wil het ook helemaal niets zeggen heel veel succes❤️

één jaar geleden

Het blijft hier ook een grote rollercoaster. Heel wat bloedverlies gehad de eerste 2 weken. Nu gisteren een echo met kloppend hartje en nu weer buikpijn en fel rood bloed. 😞 ik word er niet bepaald gelukkig van.

één jaar geleden

Hoe loopt het bij jullie? Ik had woensdag een kloppend hartje op de echo maar gisterenavond veel bloed met stolsels verloren. Vanmorgen bloed laten trekken. Bloeding is nu weer gestopt enkel nog wat bruine afscheiding. Zwangerschapstesten lopen wel op (dinsdag 2-3 weken en vandaag 3+ weken).

één jaar geleden

1 op 5 zwangere vrouwen verliest bloed in de eerste 12weken. De helft is geen miskraam. Probeer niet te veel te stressen en afwachten wat de dokter zegt.

één jaar geleden

Reactie op edrycker

Hoe loopt het bij jullie? Ik had woensdag een kloppend hartje op de echo ma ...
Ik gok dat het bij ons een miskraam is geworden.. ik bloed nog altijd(wel een klein beetje nu) heb ook last gehad van stolsels en eentje die redelijk groot was, heb vorige week bloed laten trekken omdat een echo te vroeg was het hCG was gestegen maar niet meer heel veel, nu deze week gaan we een echo laten nemen en dan zullen we het zien.. Naar mijn gevoel heb ik de miskraam al gehad, krampen zijn zo goed als weg, niet meer misselijk,… En nee ik snap je gevoel volledig, bij ons was de zwangerschap niet gepland, maar uiteindelijk was het kindje MEER dn welkom en keken we er echt naar uit, hopelijk blijven jullie ook goed nieuws krijgen! 😊

één jaar geleden

Reactie op K.C

Ik gok dat het bij ons een miskraam is geworden.. ik bloed nog altijd(wel e ...
Hier loopt het nog wel denk ik. Donderdag zware bloeding met stolsels maar dezelfde avond nog gestopt. Hcg en progesteron waarden liggen goed hoog. Geen bloeding meer gehad en echt super misselijk. Heb wel pas vrijdag terug echo, dus we zullen zien.

één jaar geleden

Reactie op K.C

Ooh wat jammer 🥺 sterkte ❤️

één jaar geleden

Reactie op edrycker

Hier loopt het nog wel denk ik. Donderdag zware bloeding met stolsels maar ...
Hopelijk krijg je goed nieuws !!❤️

één jaar geleden

Ik ben 4 weken en had deze ochtend ook (rood) bloedverlies met een kleine bloedklonter. Ik maak me nu ook zorgen, maar het is nog te vroeg voor een echo. Volgende week opnieuw bloedafname om te zien of de hcg-waarden blijven stijgen...

één jaar geleden

Reactie op Anoniem_94

Ik ben 4 weken en had deze ochtend ook (rood) bloedverlies met een kleine b ...
Succes!

één jaar geleden

Reactie op Marjolein102

Succes!
Veel succes!

één jaar geleden

Reactie op Anoniem_94

Ik ben 4 weken en had deze ochtend ook (rood) bloedverlies met een kleine b ...
Hebben ze bij mij ook gedaan, was ook te vroeg voor een echo. Bij mij was de hcg een heel klein beetje gestegen, maar eigenlijk niet genoeg. Hopelijk heb jij wel het goede nieuws!!😁

één jaar geleden

Reactie op K.C

Veel sterkte 😘

één jaar geleden

Hier wrs ook een miskraam, nog steeds geen bloedverlies maar de hcg-waarde is quasi niet gestegen met vorige week, nu wachten op de echo. Maar ik heb er geen hoop meer op.

één jaar geleden

Reactie op Rooslien

Hier wrs ook een miskraam, nog steeds geen bloedverlies maar de hcg-waarde ...
Heel veel sterkte 😔

één jaar geleden

Update: na de zware bloeding van vorige week echo gehad. Vruchtje is nog oké. Al 1 cm en goed kloppend hartje. Een groot wonder volgens de gynaecoloog want er is een grote bloeding geweest die de vruchtzak gepasseerd is. In de meeste gevallen neemt die bloeding het vruchtje mee maar ons vechtertje is blijven zitten. Daar zit nu wel nog een grote zichtbare bloedklonter. Ze is voorzichtig positief. De bloedklonter zal er nog moeten uitkomen of zal zichzelf opruimen. We blijven duimen. Ik moet voorlopig veel rust nemen, niet te grote afstanden wandelen en niet te veel tillen.

één jaar geleden

Reactie op edrycker

Update: na de zware bloeding van vorige week echo gehad. Vruchtje is nog ok ...
Ik heb net hetzelfde meegemaakt als jou afgelopen week, we moeten volhouden!🙏

één jaar geleden

Reactie op Tinneke💙

Ik heb net hetzelfde meegemaakt als jou afgelopen week, we moeten volhouden ...
Oh ik hoop mee. Sindsdien geen bloed meer dus ik blijf hopen!

één jaar geleden

Ik verloor plots bloed op 5 weken. Bruin maar ook wat feller en meer... onmiddellijk een vagina echo laten nemen waarop ze een bloedklonter ontdekten. Ze weten op zich niet goed wat het is (is het oud bloed of is dit bloed van een lekkend nieuw bloedvaatje)... de bloedklonter hing aan de vruchtzak en was groter dan het embryo. Niet echt een goed teken MAAR we zagen wel hartactiviteit wat ze heel positief vond. Het was heel spannend wachten. Direct op rust gezet. Enkel wandelen mocht ik nog doen. Nu ben ik 9 weken en ondertussen al 4 echo's verder. De laatste echo op 8 weken liet zien dat de klonter er nog steeds is. De klonter zit nu helemaal aan de andere kant van het kindje en is los van de vruchtzak wat goed is. We hoorden ook even (2sec denk ik) de hartslag. Nu geldt nog steeds hetzelfde. Voldoende rusten en enkel wandelen is toegestaan. Nu is het wachten tot de 12 weken echo. Ik kreeg ook medicatie. Elke dag moet ik 3 x een sofpil in de vagina steken. Die zorgt ervoor dat eigenlijk mijn baarmoeder wat lam gelegd wordt en de vruchtzak alles krijgt wat het nodig heeft om aan te sterken en te groeien.