13 Reacties

9 maanden geleden

Ik heb het ook gehad rond dit termijn! Was ook meteen in paniek maar lijkt inderdaad normaal te zijn ik ben nu 36 weken en voel het sinds een grote week weer hevig heeft een dag of 4 minder geweest maar nu is het terug zoals ervoor

8 maanden geleden

Perfect normaal. Zolang je hem dagelijks voelt is het goed. 馃槉 Zoals je zelf zegt de ruimte is beperkt.

8 maanden geleden

Ik begrijp je helemaal! Ik ben zelf nu 31 weken en heb ook de placenta van voor. Ik voelde hem de vorige weken veel beter en vaker maar de afgelopen week een paar keer per dag of soms had ik het gevoel van niet en ik begin daar zo erg van te panikeren. Maar dan heb ik afgelopen vrijdag een pretecho gehad en de vroedvrouw zei dat hij het zo goed doet en heel beweeglijk is. Een opluchting natuurlijk maar nog steeds eng. We moeten erin blijven geloven dat alles goed en dat we ze maar zo snel mogelijk in onze armen hebben. 馃槱

8 maanden geleden

Reactie op Gloria92

Ik begrijp je helemaal! Ik ben zelf nu 31 weken en heb ook de placenta van ...
hier ook. ik ben ook nig zwanger na een ivf traject van verschillende jaren en twee miskramen dus ik heb echt schrik dat er nu nog iets mis loopt. ugh zo zenuwslopend allemaal 馃槄馃槄

8 maanden geleden

Reactie op Marjolein102

Perfect normaal. Zolang je hem dagelijks voelt is het goed. 馃槉 Zoals je zel ...
het maakt dus niet uit hoe hevig of hoe vaak dan?

8 maanden geleden

Reactie op Natacha369

hier ook. ik ben ook nig zwanger na een ivf traject van verschillende jaren ...
Ook zwanger na een ivf traject na een vals positief en daarna 1 miskraam gehad. Dus het is nog meer spannender ! Ik stuur jouw kant op veel knuffels en we moeten geloven dat ons onze lichaam hiervoor gemaakt is. Op naar gezonde kindjes. 鈾ワ笍鈾ワ笍

8 maanden geleden

Reactie op Gloria92

Ook zwanger na een ivf traject na een vals positief en daarna 1 miskraam ge ...
dank je wel! ik hoop hetzelfde voor jou! 馃挆馃挆

8 maanden geleden

Reactie op Natacha369

het maakt dus niet uit hoe hevig of hoe vaak dan?
Eigenlijk niet. Toch zeker niet om paniek/bezorgd te zijn. Ik dacht als ze ingedaald zijn kunnen ze ook niet meer goed draaien, laat staan heftig bewegen. Ik voel vaker de hik bij de baby en het duwen van de poep tegen mijn buik dan stampen of handjes. (34w)

8 maanden geleden

Ik ben 34+3 en merk dit de laatste dagen ook! Soms nog ferme schop, maar vooral meer verschuivingen idd. Druk daar beneden is wel fel toegenomen. Kleintje ook al ingedaald, dus denk alleen maar normaal.

8 maanden geleden

Ik voel de baby nu ookal terug paar dagen minder. Is idd angstig morgen controle

8 maanden geleden

Reactie op bibi142

Ik voel de baby nu ookal terug paar dagen minder. Is idd angstig morgen con ...
dat is heel akelig. veel succes morgen!

8 maanden geleden

Hier 33w2d en de afgelopen 2 weken heel veel beweging. Bleek dat ze terug met het hoofd naar beneden lag dus misschien daardoor. Dan afgelopen weekend enorm ongemakkelijk, heel veel pijn en beweging en kon alleen maar liggen en me amper draaien of rechtstaan. Nu sinds gisteren quasi geen duidelijk bewegingen meer dus ook wat schrik hier... Of ze ligt opnieuw met de voeten naar beneden maar dat zou ik echt wel heel jammer vinden, ze lag eindelijk goed.

8 maanden geleden

Reactie op seelisch

Hier 33w2d en de afgelopen 2 weken heel veel beweging. Bleek dat ze terug m ...
blijkbaar is minder beweging normaal vanaf 34 weken. dit doordat ze gaan indalen en zich klaar maken voor de bevalling. hier is het nog steeds rustig maar ik voel hem wat schuifelen regelmatig. dat zou goed zijn nu volgens de gyneacoloog.