14 Reacties

één jaar geleden

Ik heb het al gedaan ben nu 20 Weken 😊

één jaar geleden

Reactie op lindsiex3

Ik heb het al gedaan ben nu 20 Weken 😊
Ik ben volgende week ook 20 weken en dacht het dan ook te vragen, maar begin nu te twijfelen of dat te vroeg is of niet😅

één jaar geleden

Ik heb dat op 14 weken al gedaan, waarom niet :)

één jaar geleden

Ik vraag het met Kerst ☺️

één jaar geleden

Wij vragen het ook met kerstmis. Omdat ik voor mijn broer en mijn schoonzus kies. En ze verwachten het zelf ook wel 😅 dus met kerst is het minder opvallend omdat ze toch al telkens een pakje krijgen dan. 😊

één jaar geleden

Wij hebben geen broers en zussen. En de meeste zijn al meter en Peter aangezien onze leeftijd. Dus we weten niet zo goed waar we moeten op letten. 🤷‍♀️

één jaar geleden

Nu 17 weken ver en nog steeds niet gevraagf

één jaar geleden

De ene Peter is al gevraagd en de andere met kerst.

één jaar geleden

Reactie op Casa Feliz

Wij hebben geen broers en zussen. En de meeste zijn al meter en Peter aange ...
Wij kozen voor mensen die we graag en vaak in het leven van ons en onze baby willen. Of dat nu familie of goede vrienden zijn maakt niet zo veel uit vinden wij. 1 van de 2 bij ons is al eens Peter, maar hij wou met plezier ook Peter zijn van ons kindje.

één jaar geleden

Reactie op vanessa19891

Nu 17 weken ver en nog steeds niet gevraagf
Wij ook niet. We weten het nog niet. En we weten ook nog maar een paar dagen dat we zwanger zijn.

één jaar geleden

Wij hebben na 18 weken gevraagd. Met een doosje snoep.

één jaar geleden

Ik ben bijna 20 weken en wij gaan dit vragen aan meter en peter op kerstavond, mijn mama en schoonbroer 😇

één jaar geleden

Reactie op Elinedm22

Ik ben bijna 20 weken en wij gaan dit vragen aan meter en peter op kerstavo ...
Oh top. Geniet er van. We zullen het ook vragen met kerstmis. Alleen weten we nog niet aan wie. 😍

één jaar geleden

Bij mijn 1e zoontje op 16 weken gevraagd maar nu gaan we lekker wachten tot het einde haha! Laat ze maar wat in spanning zitten!