8 Reacties
6 maanden geleden
Ik geef vanaf het begin flesvoeding en heb deze kort gehad bij 4 weken ( was maar 2dagen zoals voor de zwangerschap)mijn zoontje is nu morgen 5 weken. Heb zelf ook bloedarmoede waardoor ik algemeen na de bevalling ook niet veel kwijt was.
Bij flesvoeding kan het tussen 4-8 weken komen en borstvoeding langer tot weken en zelfs maanden. Hebben ze me verteld.
Nu weet ik het wel niet hoe het precies zit als ge gestopt bent met borstvoeding.
5 maanden geleden
Ik kolf uitsluitend, mijn zoon is 8 weken en nog steeds geen regels gehad
4 maanden geleden
Even een vraagje heeft iemand hier ervaring mee . Ik ben bevallen begin april ik heb mijn eerste menstruatie op 10 mei gehad maar sindsdien niks meer nu is het dus de 2 de maand zonder menstruatie ik neem wel de minipil heeft iemand toevallig hetzelfde . Ik heb zwangerschapstesten gedaan omdat ik dacht het zou natuurlijk altijd kunnen je weet maar nooit maar tot nu toe zijn deze altijd negatief geweest maar heb wel enorm veel last van krampen en onderrugpijn wat ik normaal niet heb , het voelt alsof ik aan het menstrueren ben maar zonder bloed.
Heeft er iemand hier ervaring mee toevallig
4 maanden geleden
Reactie op Fem1407
Even een vraagje heeft iemand hier ervaring mee . Ik ben bevallen begin apr ...
Ik weet hierop geen antwoord maar hetzelfde probleem hier ik heb enorm buikpijn zoals ik mijn maanstonde ga krijgen, maar geen bloed niks.. wel enorm buikpijn kga maandag naar gynaecoloog. Ze zeiden ook dat het normaal is tijdens minipil heb je af en toe bloed of soms niet, hangt af van u lichaam.
4 maanden geleden
Mijn kind is 12 weken en mijn maandstonde heb ik op zijn 11 de week gekregen. Ik geef half borstvoeding