6 Reacties

6 maanden geleden

Je zoontje zal zelf zeker aangeven wanneer hij honger heeft , zou hem zeker niet wakker maken maar gewoon op vraag geven. Ons zoontje drinkt 6 flesjes van 120ml op een dag en soms zit er eens 2u tussen maar kan ook 4u zijn. Doen waar jij je goed bij voelt!

6 maanden geleden

Ik zou gewoon op u gevoel afgaan en laat zeker de baby verder slapen hij gaat zich wel melden wnr hij juist wilt drinken ik weet wij moeders willen altijd dat ze een vaste uur hebben om hun fles te geven en laten slapen mijn dochter slaapt overdag niet en ze drinkt 150ml en ze is 5 weken nu dus gewoon u gevoel volgen zou ik zeggen

6 maanden geleden

Het belangrijkste is dat hij goed bijkomt. Wat zeggen de hulpverleners van hoe hij bijkomt? (Kinderarts, vroedvrouw, kind en gezin...) Zelf hebben ze ons het advies gegeven hem zeker na 6a7uur wel wakker te maken, verschonen, eten geven en desnoods half naast eten geven zodat hij fatsoenlijk zou eten. Onze zoon zijn gewicht loopt heel goed, toch gaven ze dat advies. Misschien een mooie richtlijn?

6 maanden geleden

Reactie op Ylovely

Het belangrijkste is dat hij goed bijkomt. Wat zeggen de hulpverleners van ...
Mij hebben niks gezegd, alleen dat ik moet proberen er 3uur tussen te laten maar hij vraagt wanneer hij honger heeft. Heb ze ook gezegd soms zit er 2:30uir tussen soms 3:30 uur maar geef hem wanneer hij vraagt. Wacht! Ze hebben me ook een formule gegeven gewicht x 150ml zoveel moet hij binnen krijgen in 24uur. Kan hem ook niet dwingen te drinken want dan stikt hij en gooit hij alle melk erlangs en dat is ook niet de bedoeling

6 maanden geleden

Reactie op babylove11

Mij hebben niks gezegd, alleen dat ik moet proberen er 3uur tussen te laten ...
Ja nee dat klopt. Mijn neefje at ook niet veel maar hij is hartstikke gezond . Als hij terug geeft is het inderdaad te veel, elk kindje is anders. Zolang hij goed bij komt zou er niks mis lijken te zijn zou ik denken

6 maanden geleden

Mij hebben ze altijd gezegd gebruik je boerenverstand.. als ze honger hebben worden ze wel wakker en laten ze het ons wel weten. Dus als zijn gewicht goed is, en hij komt mooi bij... Dan zou ik hem gwn vredig laten slapen. En pollekes bij elkaar dat je al nachtrust hebt haha