10 Reacties

9 maanden geleden

Hey hey, wij hebben dit wel veel aangekocht maar ook op aanrading van gynaecoloog, je kan altijd eens vragen hoe je kindje mee is op de curve zo kan je wat inschatten hoeveel kleertjes je nodig hebt

9 maanden geleden

Ik voorzie enkele setjes, wij verwachten een meisje en die zijn meestal kleiner. Maar idd je kan even de inschatting van de gynaecoloog vragen.

9 maanden geleden

wij zijn naar een infosessie van het ziekenhuis geweest en daar zeide ze maat 50, als 56 te groot is dan verliezen ze warmte. wij hebben een paar setjes van 50 en 56 dat we meenemen.

9 maanden geleden

Wij hebben van maatje 50 elk 5 stuks voorzien… mijn collega haar kindje was 52 cm en kon ook nog steeds in maatje 50 perfect :)

9 maanden geleden

Quasi alles tweedehands via familie en idd ook verschillende stuks in maatje 50 en 56.

9 maanden geleden

Mijn zoontje was 53 cm bij geboorte en heeft nog 4 weken maatje 50 gedragen hoor. Woog 3,450 bij geboorte

9 maanden geleden

Reactie op edrycker

Mijn zoontje was 53 cm bij geboorte en heeft nog 4 weken maatje 50 gedragen ...
Oh dat is echt handige info, bedankt!

9 maanden geleden

Mijn kindje was 55 cm en 1x maat 50 gedragen (die we cadeau kregen) bij de armen te kort. Verder alleen 56 aangehad en al Redelijk snel naar 62. Dus dit keer heb ik weer niks in maat 50 gekocht.

9 maanden geleden

Mijn tip zou zijn om bij de HEMA een paar meegroei broekjes en rompers te halen 50/56. Onze oudste dochter heeft die tot 3 maanden kunnen dragen en was 52cm bij geboorte.

9 maanden geleden

Ik vroeg me dit ook af! Ik heb al het een en ander in 50 gekocht. Toen begon ik overal te zien ‘koop geen 50’.. hopelijk kan ik het toch haar even aandoen 🥰