10 Reacties

5 maanden geleden

Ik ben nu 8 weken geleden bevallen van ons dochtertje en heb ook nog altijd bloedverlies. Het is hier ook op en af dat er veel of weinig bloed uit komt. Mijn vroedvrouw zegt dat dit nog wondvocht kan zijn van de keizersnede. Aangezien we met keizersnede bevallen zijn kan het niet zijn dat er nog placenta achter gebleven is. Dat halen ze allemaal weg tijdens de operatie. We zullen gewoon geduld moeten hebben. Neem je de mini pil nog elke dag in? Die zou de hormonen normaal gezien wel moeten stabiliseren. Vorige week had ik ook nog enorm rood helder bloedverlies. (Ik was toen ook 7 weken zoals jij nu) Ondertussen bloed ik zo goed als niks meer. Maar nu komt er nog oud wondvocht uit. Als ik naar het toilet ga zie ik ook geen rood meer. Alleen verlies ik nog klein beetje (bruin) vocht. Ik hoop er binnen enkele dagen volledig vanaf te kunnen zijn. Ik hoop dat jij er ook snel vanaf kan zijn! Want fijn is het allesinds niet! Veel goede moed mama!

5 maanden geleden

Reactie op Miss Daxy

Ik ben nu 8 weken geleden bevallen van ons dochtertje en heb ook nog altijd ...
Hey, voorlopig neem ik niet van anticonceptie, volgende week heb ik mijn controleafspraak bij de gynaecoloog. Ik hoop dat alles snel weer ‘normaal’ functioneert 😅

5 maanden geleden

Hey! Ik heb ook een keizersnede gehad 8 weken geleden en vorige week heb ik ook mijn menstruatie terug gehad voor de eerste keer

5 maanden geleden

Ik ben 10 weken geleden bevallen met een spoedkeizersnede en heb praktisch elke dag bloedingen. Ondertussen ben ik aan mijn 2de pil begonnen. De vroedvrouw zegt dat het tot 3de pil cyclus kan duren tegen dat alles 'normaal en veilig' zal zijn. Ik verlang allesinds. Ben het een beetje beu om de hele tijd te moeten opletten :-(

5 maanden geleden

Reactie op Lande

Ik ben 10 weken geleden bevallen met een spoedkeizersnede en heb praktisch ...
Inderdaad, hier juist dezelfde uitleg gekregen. Bij mij ondertussen 11 weken geleden sinds de keizersnede.

5 maanden geleden

Ik heb ook een keizersnede gehad en heb bloedverlies gehad tot week 7. Nu 11 weken na bevalling en mijn eerste regels gekregen

5 maanden geleden

Hangt ervan af of je borstvoeding geeft of niet. Ik geef dag en nacht bv, neem de mini pil sinds 2 weken en heb ook net 5 dagen vrij veel bloed verloren. Volgens mijn gynaecoloog was alles ok en komt dit bloed nog van de wonde, aangezien ik bv geef zal het wrs nog wel een hele tijd duren vooraleer ik terug mijn regels heb maar moest mij zeker geen zorgen maken over het tussentijds bloedverlies. Dit bloedverlies kan volgens hem nog een tijdje duren, enkel bij klonters of duizeligheid moet je wel zeker even langs gaan ter controle

5 maanden geleden

Ik heb een keizersnede gehad. Op 6weken consult dacht ik mijn regels te hebben. De gyn zei dat ze die op 8 weken verwacht en erna mocht ik met de pil beginnen. Het is nu 11 w en nog steeds niets. Ik zit met mijn handen in mijn haar. Moet ik gewoon beginnen of wachten tot ze doorkomen en dan beginnen. Ik weet het echt niet meer. Maak me ook beetje zorgen. Niet dat de kans bestaat maar ik wil absoluut niet zwanger zijn kans op scheuren en spoedkeizersnede wil ik liever vermijden. Is het verstandig om te wachten en op 3 maand naar huisarts of gyn gaan als ik ze niet heb ? Hopelijk is er iemand hier die dit herkent en mij kan helpen of eigen ervaring kan delen😊

5 maanden geleden

Reactie op Yentl24

Ik heb een keizersnede gehad. Op 6weken consult dacht ik mijn regels te heb ...
Ik ben dinsdag naar de gynaecoloog geweest. Ze heeft gekeken of alles mooi genezen was en mocht onmiddellijk starten met mijn pil. Zou dan geen bloedverlies meer hebben en dan in de stopweek zou ik mijn regels moeten krijgen. Neem nu al 2 dagen de pil en heb niets van bloedverlies meer

5 maanden geleden

Reactie op chloe2024

Ik ben dinsdag naar de gynaecoloog geweest. Ze heeft gekeken of alles mooi ...
Dankje ik heb ook voor de zekerheid vandaag naar de vroedvrouw gestuurd en die zegt hetzelfde als jij dat ik eigenlijk direct met de pil mocht starten omdat ik wel een eisprong kan hebben. Dus als we niet direct een extra baby wilde ik dus met de pil mag starten. Dat heb ik dan ook gedaan 🥰 hopelijk loopt alles goed dan