15 Reacties
8 maanden geleden
Ja hier ook het zelfde alleen moet ik niet overgeven gewoon veel maagzuur ik neem omeprazole in je kan die ook zonder voorschrift krijgen bij de apotheek das het enigste wat echt helpt tegen maagzuur zeker als je het extreem heb
8 maanden geleden
Ja, hier ook al enkele weken ontzettend veel last van maagzuur. De ene dag beter dan de andere maar af en toe ook gepaard met overgeven. En dan krijg ik de hele dag niets meer gegeten.
Ik moet er ook bij vertellen dat het een tweeling is bij mij, die het erg leuk vinden om te stampen in mijn maag 😅
8 maanden geleden
Reactie op katrienermagan
Ja hier ook het zelfde alleen moet ik niet overgeven gewoon veel maagzuur i ...
Ik heb dat ook even genomen en idd dat helpt echt!
8 maanden geleden
Reactie op vanessa19891
Ik heb dat ook even genomen en idd dat helpt echt!
Ja ik heb alles geprobeerd riopan gaviscon noem ma op de enigste wat echt helpt is omeprazole dus blijf k het innemen want zodra ik stop heb ik het weer helemaal zitten 😩
8 maanden geleden
Ja ik heb alles geprobeerd riopan gaviscon noem ma op de enigste wat echt h ...
Klopt ik ook. Maar heb dan tijd lang dat genomen en dan gestopt met alles wat bruis was en eten gemaakt op basis van tomaten. (Spagettiesaus, balletjes in tomatensaus etc etc) en nu kan ik vrij goed zonder
8 maanden geleden
Reactie op vanessa19891
Klopt ik ook. Maar heb dan tijd lang dat genomen en dan gestopt met alles w ...
Ohh wel goed van je ja weet je het is tijdelijk we zijn er toch bijna als maar alles goed verloopt en gezond is 🙏
8 maanden geleden
Hier ook het zuur. Rennies helpen mij voldoende en zijn ook uitvoerig getest op veiligheid tijdens de zwangerschap. Ik neem er twee preventief voor het slapengaan, zodat ik de nacht goed doorkom. Overdag enkel als ik het nodig heb. Maar ook overdag zou je preventief mogen innemen. Bespreek het eens met je huisarts of vroedvrouw zou ik zeggen.
Ook opletten wat je eet helpt, tomatensaus zoals Vanessa zegt vermijden. Paprika, vet eten, pikant eten..
8 maanden geleden
Ohh wel goed van je ja weet je het is tijdelijk we zijn er toch bijna als m ...
Ja en eet ook smiddags warm ipv savonds. Dus ik maak wel avondeten voor de rest van de bende hier, maar ikzelf eet het de dag erna smiddags zodat het tegen savonds ook meer verteerd is. We doen wat we kunnen he haha en zoals je zegt het is ook niet lang meer
8 maanden geleden
Reactie op vanessa19891
Ja en eet ook smiddags warm ipv savonds. Dus ik maak wel avondeten voor de ...
Haha ja idd ohh ja da kan ook helpen zoals je zegt ga het is proberen
8 maanden geleden
Haha ja idd ohh ja da kan ook helpen zoals je zegt ga het is proberen
Ja mij helpt het enorm ! Succes!
8 maanden geleden
Reactie op vanessa19891
Ja mij helpt het enorm ! Succes!
Dankjewel 🥰