6 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb een luiertas maar ik haal alles leeg in een daarvoor bedoeld vakje op de crèche en neem de tas terug mee

2 maanden geleden

Ik heb voor mijn kleintje een eigen rugzakje gehaald Deze kan hij dalijk dus ook dragen als hij zelf kan stappen 😊 Daar zal alles inzitten en zal ook zijn rugzakje zijn voor de kleuterschool 😁

2 maanden geleden

Reactie op Ylovely

Ik heb voor mijn kleintje een eigen rugzakje gehaald Deze kan hij dalijk d ...
Ik heb daarnet zitten puzzelen maar ik krijg daar niet veel in 😅 3 flesjes + poederdoos + bavet en 2x verse kleertjes + 2 beertjes en perdolan 🫣

2 maanden geleden

Reactie op chloe2024

Ik heb daarnet zitten puzzelen maar ik krijg daar niet veel in 😅 3 flesjes ...
Ow ja, wij moeten verplicht 1 knuffel daar laten en mogen voor de rest geen knuffels hebben, dat scheelt al plaats Mijn kleintje eet volledige vaste voeding, dus maar 1 a 2 flesjes nodig Dan enkel de luiers en zalfje, 2 setjes kleren en thermometer en dafalgan en dat was het eigenlijk Zelfs slabber krijgen ze daar 🙈 Zal dus afhangen hoeveel je opvang zelf regelt denk ik dan

2 maanden geleden

Reactie op chloe2024

Ik heb daarnet zitten puzzelen maar ik krijg daar niet veel in 😅 3 flesjes ...
Krijgt je kindje geen bakje of legger daar? Bij ons wel. Ik had de eerste dag dus een zak mee waar ik melkpoeder reservekleding en pampers in had die heb ik in de bak gelegd. Voor de overige dagen heb ik gwn klein rugzakje voor wat je dagelijks mee wil transporteren. Zoals een knuffel of een tutje of dergelijk.

2 maanden geleden

Onze moet nog starten op de creche, maar wij krijgen een persoonlijk zakje met zijn naam op waar alle spullen in mogen. Flessen, poederdoos, reservekledij en doosje voor evt de fruitpap als die nog niet op is als hij opgehaald word. De eventuele knuffel of tut mag ook. En dan pampers en slabben etc krijgt hij via de creche.