8 Reacties
9 maanden geleden
Sorry kan je geen raad geven maar mag ik wat vragen? hoe frequent waren de harde buiken dan)
9 maanden geleden
ik wordt morgen ontslagen uit het ziekenhuis na vrijdag binnen te komen en weeënremmers te krijgen en dan de 2 spuiten voor longrijping...ik kan nog niet zegge of hij vroeger gaat komen of niet maar ben nu 31 weken
9 maanden geleden
Reactie op vanessa19891
Sorry kan je geen raad geven maar mag ik wat vragen? hoe frequent waren d ...
Ik was zelf niet echt gealarmeerd door de harde buiken.
Ik had ze eigenlijk een 8 à 10 keer per dag maar en ik dacht dat dit normaal was. Het enige dat ik raar vond was dat het heel plots is gekomen (eerst had ik wekenlang maar 1 of geen harde buik per dag)!
Ik denk dat ze mij vooral wouden monitoren door de combo van harde buiken + krampjes
9 maanden geleden
Ik heb twee weken terug op 26weken de longrijping spuitjes gehad
Ik had wat bloedverlies maar baarmoederhals was nog oké.
Ik ben vier dagen opgenomen geweest om te kijken wat mijn lichaam ging doen.
Maar alles bleef rustig.
Ik ben in het verleden wel plots op 31, 34 en 35weken bevallen.
Daarom dat ze geen risico willen nemen bij mij en toch al de longrijping hebben gegeven.
Bij mij was er niets de vorige keren dat wijzde op vroeggeboortes ik ging gewoon spontaan in arbeid telkens.
9 maanden geleden
Reactie op Jantje22
Ik was zelf niet echt gealarmeerd door de harde buiken.
Ik had ze eigenli ...
ja ik heb ook veel harde buiken, daarom mijn vraag...nu hebben ze wel gezegd dat ik rustiger aan moet doen en meer rusten. de dagen dat ik voornamelijk in de zetel hang zijn ze ook wel pak minder. Maar van spuitje of opname hebben ze nog niet gesproken
9 maanden geleden
Reactie op vanessa19891
ja ik heb ook veel harde buiken, daarom mijn vraag...nu hebben ze wel gezeg ...
inderdaad, hier hetzelfde, dagelijks ook wel harde buiken, vooral 'savonds als ik meer gedaan heb dan anders. gynaecoloog heeft men baarmoederhals nagekeken en die was inorde, dus moest me niet ongerust maken enkel als het bleef aanhouden om de 10 min, moest ik binnen gaan voor te monitoren. gewoon rustig houden zeide ze..
8 maanden geleden
Ik heb op 31 weken 5 dagen in het ziekenhuis gelegen. Ik kreeg longrijping en weeenremmers. Thuis moest ik utrogestan opsteken 1x per dag. Ik brn nu 36+4 en op 36 gestopt met utrogestan. Sinds afgelopen nacht terug lichte weeen en harde buiken.