14 Reacties
11 dagen geleden
Hier net hetzelfde. Ook slecht slapen. In de avond is het constant en in de nacht is het niet veel beter. En heel vroeg wakker
11 dagen geleden
Hier hetzelfde verhaal dochtertje van 7 maanden slaapt heel slecht en wil ook heel vaak de borst.
11 dagen geleden
Reactie op Babydreamer22
Hier hetzelfde verhaal dochtertje van 7 maanden slaapt heel slecht en wil o ...
Drinkt ze ook zoveel 's nachts? Ik probeer overdag nog voldoende melkvoedingen aan te bieden in combinatie met oefenhapjes. Maar ze is overdag precies vooral geïnteresseerd in eten en laat het drinken voor 's nachts.
Ik voed nu liggend in bed 's nachts. Omdat ik anders niet voldoende nachtrust heb.
Zit ermee ik als ik haar niet laat drinken, ze overdag niet voldoende heeft en er nu wel nood aan heeft 's nachts.
10 dagen geleden
Als je het niet meer kan volhouden, mss overwegen om af te kolven en overdag volle porties borstmelk te geven. Tenzij je zeker bent dat ze voldoende eet en drinkt overdag.
Het gaat nog een tijdje duren dat ze je snachts nodig heeft. Maar je kan het afbouwen.
Als jij snachts geen bv meer geeft moet je even je man inschakelen. Want als ze weet dat mama snachts haar troost linkt ze dat automatisch aan eten.
10 dagen geleden
Reactie op janackx
Als je het niet meer kan volhouden, mss overwegen om af te kolven en overda ...
Ik kolf af tijdens mijn werk. De dagen dat ze een flesje krijgt, drinkt ze ook veel minder dan anders. Mijn man of ik geven nu een flesje gekolfde melk voor het slapen, maar dit maakt geen verschil.
10 dagen geleden
Reactie op MamaVanEenWondertje
Drinkt ze ook zoveel 's nachts? Ik probeer overdag nog voldoende melkvoedin ...
Jaa als ze wakker wordt wil ze enkel maar aan de borst heb haar heel vaak gewoon opgepakt enom haar te troosten en ze weigert alles
10 dagen geleden
Reactie op janackx
En als je man telkens haar troost snachts
Het lukt hem niet om haar te troosten 's nachts
10 dagen geleden
Reactie op Babydreamer22
Jaa als ze wakker wordt wil ze enkel maar aan de borst heb haar heel vaak g ...
Heel herkenbaar. Hier hetzelfde verhaal. Hopelijk een fase die snel voorbij is en weer wat langere blokjes slaap.
10 dagen geleden
Reactie op MamaVanEenWondertje
Heel herkenbaar. Hier hetzelfde verhaal. Hopelijk een fase die snel voorbij ...
Ik hoop het zo erg
10 dagen geleden
Reactie op maxi miel
Hier ook van dat sinds vandeweek haar eerste week crèche gedaan sindsdien v ...
Bij de eerste week in de opvang sliep ze ook slechter. Maar was niet zo erg als nu.