3 Reacties

één jaar geleden

Ik heb dit bij mijn eerste zwangerschap ook gehad. 4 dagen later nog eens een echo laten nemen en nog steeds geen verandering te zien. Dus gynaecoloog zei dat ik kon afwachten tot ik mijn maandstonden kreeg of ik cytotec wil inbrengen voor een miskraam op te wekken. Ik heb toen besloten om voor de pilletjes te gaan om op te steken Ik dacht dat ik 8 weken zwanger was en dit was niet zo ik had ook geen dooier of vruchtje en ik ben al die tijd heel misselijk en ziek geweest Ik wou dit niet langer voelen. Ik voelde mij zo bedrogen door mijn eigen lichaam Ondertussen heb ik een zoontje van 13 maanden oud en ben ik momenteel 9 weken zwanger van ons volgende wondertje

één jaar geleden

Zelf niet meegemaakt maar ken wel iemand. Ze had een "schijnzwangerschap" Alles wees erop dat ze zwanger was, tot ze de echo kreeg en ook leeg was. Bij haar hadden ze uitgelegd dat het phenomeen soms voorkomt (heel weinig) Als je graag zwanger wilt worden en er mee bezig bent (en je lichaam je dus een beetje bedriegt) Zij heeft ook pilletjes genomen en is iets daarna gewoon goed en gezond zwanger geworden en kunnen bevallen van een prachtig dochtertje. Heel veel succes! Hopelijk helpen de verhalen je moed te brengen! Vind het spijtig dat je het moet meemaken...

één jaar geleden

ik heb dit ook gehad maar na paar weken bleek toch dat er een vruchtje was en ook hartslag bij 2 de echo (8wk),ik dacht 8 weken te zijn,was pas tussen 5 a 6 weken bij 1ste echo vandaar dat er niets te zien was, succes