53 Reacties

één jaar geleden

Reactie op bibi142

Ik ben deze week 4 dagen echt misselijk geweest en nu niet meer heb sinds d ...
Merci voor de reactie! Ik tussen 6-7 weken misschien 3 dagen echt misselijk gevoel maar nu weer helemaal niets meer buiten eens menstruatiepijn af en toe

één jaar geleden

Reactie op silke25

Merci voor de reactie! Ik tussen 6-7 weken misschien 3 dagen echt misselijk ...
Ik vandaag kop 9 weken totaal niet misselijk begin deze week echt misselijk geweest de dag dat ik moest voor de echo voelde ik me goed en een goede echo gezien van 8w en 4d met kloppend hartje ik zag het zelf al bewegen een hele opluchting na een miskraam te hebben gehad heb dan nooit meer gezien dan een vruchtje van 6 dagen nu dacht ik ook maar 8w en 2d te zijn voor de echo maar bleek 2 dagen verder te zijn wat goed is 🙂 maar denk wel nog steeds dat het nog zou kunnen mis gaan maar de kans is kleiner als je een hartje hebt gehoord en mee bent op schema ik vertrek woensdag op reis voor 10 dagen naar Turkije efkes mijn gedachten verzetten zal goed doen 🙂 en 5 september mag ik terug gaan voor een echo en de nipt dan ben ik 11w en 2d ik ben blij zo vroeg al terug te mogen gaan. Ik ben zeker dat het bij jou ook allemaal goed zit! Alles komt goed niet veel symptomen wilt niks zeggen ik ben ook wat meer gerust gesteld nu

één jaar geleden

Reactie op bibi142

Ik vandaag kop 9 weken totaal niet misselijk begin deze week echt misselijk ...
Mee op schema is moeilijk te zeggen, je kon niet veel zien op de echo aan 6 weken maar plots zagen we wel vlug het hartje mooi knipperen dus daar houden we ons aan vast :)

één jaar geleden

Reactie op silke25

Mee op schema is moeilijk te zeggen, je kon niet veel zien op de echo aan 6 ...
En vruchtje van 6 weken bedoel ik 😅 Als je het hartje hebt gezien is dat al goed. Ik dacht 8 weken te zijn maar echo van 6 weken dus zo wisten we dat het niet goed zat de vorige keer Maar alles komt goed ik wens je het beste toe we houden elkaar op de hoogte 🙂

één jaar geleden

Reactie op bibi142

En vruchtje van 6 weken bedoel ik 😅 Als je het hartje hebt gezien is dat ...
Ja het hartje konden we al heel mooi zien knipperen met een mooi ritme. Gynaecoloog had niet verwacht het al te kunnen zien dan. Volgende echo aan 8 weken + 5 dagen 🤞🏼

één jaar geleden

Reactie op Natacha369

Hoe ging het?
Ik had woensdag een kloppend hartje aan 6 weken op de echo. Donderdag zeer grote bloeding gehad met stolsels maar toch nog steeds zwanger. Waarden staan super goed in mijn bloed en kots maar dan ook kotsmisselijk. Kan bijna niet functioneren van de misselijkheid de hele dag en nacht. Vorige zwangerschap nooit misselijk geweest

één jaar geleden

Ik ben 7 weken ver en sinds vorige week zo kotsmisselijk. Heel lastig werken in een ziekenhuis met patiënten. Ik neem nu Primperan sinds gisterenavond. Probeer tussendoor te eten en te drinken, maar blijf zoveel last hebben. Iemand andere tips? Ik zou op den duur gewoon graag een ganse dag in bed liggen

één jaar geleden

Reactie op Clie

Ik ben 7 weken ver en sinds vorige week zo kotsmisselijk. Heel lastig werke ...
Misschien vragen voor emesafene als primperan onvoldoende werkt . Primperan staat ook wel bekend dat het je vermoeid maakt

één jaar geleden

Reactie op Tinneke💙

Misschien vragen voor emesafene als primperan onvoldoende werkt . Primperan ...
Ik neem momenteel navalit. Werkt echt super. Kon niet functioneren van de misselijkheid en nu heb ik zelfs terug gewoon honger 😉

één jaar geleden

Reactie op Clie

Ik ben 7 weken ver en sinds vorige week zo kotsmisselijk. Heel lastig werke ...
Onze huisarts schrijft vaak Navalit voor voor misselijkheid bij zwangerschap. Best eens met een HA of gynaecoloog bespreken

één jaar geleden

Iemand ook last van brandend maagzuur?

één jaar geleden

Reactie op Moederkloek

Iemand ook last van brandend maagzuur?
Ja daar heb ik ook veel last van🫠