53 Reacties

één jaar geleden

Ik heb ook amper kwaaltjes. Lichte krampjes in mijn onderbuik, moe, pijnlijke gezwollen borsten. En dat is het!

één jaar geleden

Hier ook nog niet veel kwaaltjes. Morgen 5w zwanger. Heel vermoeid, gevoelige tepels (leuk met een zoontje die nog borstvoeding krijgt 😉), en wat lichte krampen in mijn onderbuik. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook niet veel kwaaltjes. Jammer te lezen van je miskraam, ik snap dat dat meteen een hoop extra zorgen geeft. Het uitblijven van vele kwaaltjes hoeft echter geen slecht teken te zijn 🙂

één jaar geleden

Ik heb soms steken in mijn borsten en dan weer dagen niet, nu zaten er 4 dagen tussen dat ik dacht huh hoezo is toch niets mis maar uiteindelijk helemaal normaal heb al 2 kindjes en kwaaltjes komen en gaan mijn man zij het gisteren ook nog hoeveel keer heb jij niet gezegd dat ze weg waren en dan weer terug waren🙈😂. Hopelijk heb je snel een echo dat je zorgen wegneemt❤️.

één jaar geleden

Reactie op Tinneke💙

Ik heb soms steken in mijn borsten en dan weer dagen niet, nu zaten er 4 da ...
Ik heb over een weekje de eerste echo. Het is dus echt super spannend 🙈

één jaar geleden

6 weken en ik voel mij 4/5 maand ver 🫣

één jaar geleden

Reactie op Natacha369

Ik heb over een weekje de eerste echo. Het is dus echt super spannend 🙈
Ik ook aankomende donderdag spannend 😬❤️👍

één jaar geleden

Reactie op silke25

6 weken en ik voel mij 4/5 maand ver 🫣
Ooh dat is het darmenbuikje. Je darmen maken plek voor je groeiende baarmoeder. Mooi toch 😊

één jaar geleden

Reactie op Tinneke💙

Ik ook aankomende donderdag spannend 😬❤️👍
Veel succes!

één jaar geleden

Ik heb juist steekjes onderbuik en lage rugpijn maak me ook soms zorgen omdat vorige ook miskraam was ik trek me recht aan het hcg gehalte die met 7 weken op 25 548 stond dit ziet er goed uit donderdag eerste echo spannend

één jaar geleden

Zelf ook veel buikpijn en rugpijn, maak mij dus ook al veel zorgen 🫣 en ik ben 5 weken

één jaar geleden

Reactie op vsilke

Zelf ook veel buikpijn en rugpijn, maak mij dus ook al veel zorgen 🫣 en ik ...
Geen zorgen, het is normaal… pin je vast aan geen rood bloed = goed en dan nog soms, ik heb bloed verloren in beide zwangerschappen en het is goed gekomen telkens twee gezonde kindjes😊❤️.

één jaar geleden

Reactie op Natacha369

Veel succes!
Jij ook Natacha🥰

één jaar geleden

Reactie op bibi142

Ik heb juist steekjes onderbuik en lage rugpijn maak me ook soms zorgen omd ...
Heel spannend. Ik duim mee dat alles oke is. Hou ons zeker op de hoogte.

één jaar geleden

Reactie op vsilke

Zelf ook veel buikpijn en rugpijn, maak mij dus ook al veel zorgen 🫣 en ik ...
De lage rugpijn en buikpijn kan bandenpijn zijn zei mijn gyneacoloog. Je baarmoeder die zich klaarmaakt. Het eerste trimester is dat blijkbaar heel normaal.

één jaar geleden

Reactie op Natacha369

Heel spannend. Ik duim mee dat alles oke is. Hou ons zeker op de hoogte.
Ik hoop het ook dat alles oké is 🤞 maar niet veel symptomen wilt niet altijd iets zeggen maar ben er wel mee bezig. Ik hou jullie zeker op de hoogte

één jaar geleden

Ik ben vandaag 7 weken en soms echt 10min hevige maandstondenpijn ( zonder bloed ) ik heb dat soms 2/3/4 keer op een dag zo momentje maar duurt nooit langer dan 10/15min… nog iemand ervaring ?

één jaar geleden

Reactie op silke25

Ik ben vandaag 7 weken en soms echt 10min hevige maandstondenpijn ( zonder ...
Ik ben nu ongeveer 6-7 weken, en heb dit ook voor. Hevige steken in onderbuik voor maar paar minuten. Dat zijn ook de momenten dat ik het misselijkste ben. Na 10min, 15min over. Op zo een moment leg ik ook altijd wat ijs in mijn nek. Dat lijdt me wat af en brengt me tot rust.

één jaar geleden

Reactie op Liselotte_J

Ik ben nu ongeveer 6-7 weken, en heb dit ook voor. Hevige steken in onderbu ...
Ik krijg het ook opslag warm dan! Soms denk ik ohneen dit gaat verkeerd… maar heb dat max 3/4 keer op een dag zo 10min

één jaar geleden

Kotsmisselijk, knaltesten en digitale test zegt 3+. Toch blijf ik nog dagelijks bloed verliezen, soms oud bloed maar vaak ook gewoon rood. Vandaag toch al eens op controle. Ben benieuwd

één jaar geleden

Reactie op VallieP

Hier ook nog niet veel kwaaltjes. Morgen 5w zwanger. Heel vermoeid, gevoeli ...
Fijn om te zien dat ik niet de enige ben die nog borstvoeding geeft. Zoontje van 20 maand drinkt ook nog. Deze nacht wou hij super vaak drinken. Anders doet hij dit nooit. Pijnlijk wel 🤣