9 Reacties

24 dagen geleden

Ons kleintje sloop op iets meer dan 5 maanden achteruit en op 6 maanden sloop hij aanzienlijk vooruit en nu op 7 maanden kruipt hij een paar cm maar hij tijgert nog voornamelijk heel het huis rond 馃槀 Heel grappig want het duurt wel eventjes voor hij tot bij ons in de keuken is, en dan lopen we terug naar de woonkamer en moet hij volgen 馃槀馃槀 Op 16 weken kon hij ook al rollen net zoals bij jou!

23 dagen geleden

Hier is het nog rollen en tijgeren. Maar ze geraakt al ver 馃槃

21 dagen geleden

Reactie op Ylovely

Ons kleintje sloop op iets meer dan 5 maanden achteruit en op 6 maanden slo ...
Hoe schattig! Toch weer leuk die nieuwe fase. Hier begint hij sinds gisteren op handen en knie毛n te bewegen, ter plekke. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt 馃槃馃槏

21 dagen geleden

Mijn zoontje (6,5 maanden) doet iets tussen kruipen en tijgeren in. Hij zet zich op handen en knie毛n, zet dan 1 handje vooruit en laat zich dan naar voor vallen om dan terug op handen en knie毛n te gaan zitten. En als hij dan iets ziet liggen waar hij niet aan mag komen is hij hier heel snel mee 馃槀

20 dagen geleden

Onze baby is met 6,5 maand gaan kruipen nu 7 maanden en moet echt constant kijken of hij weer niet aan de stopcontacten en kabels zit 馃槄 in een flitsseconde is hij aan de andere kant

18 dagen geleden

Hier is het vooral rollen 馃 Nog geen tijgeren of kruipen. Mijn zoontje is nu 7m en 1w

Reactie op Lycana

Hier is het vooral rollen 馃 Nog geen tijgeren of kruipen. Mijn zoontje is ...
Hier ook nog rollen. Als ze op haar buikje ligt wrijft ze wel zo op de mat met haar handjes dat ze vooruit wilt maar lukt haar niet. Heel frustrerend voor haar 馃槀

17 dagen geleden

6,5 maand en hij tijgert een klein beetje op z'n rug 馃お. Heel grappig om te zien. Rollen kan hij enkel van rug naar buik, omgekeerd niet, eerder per ongeluk dan. Hij ligt heel graag op z'n buikje, dus hij neemt de moeite niet terug te rollen. Maar op vooruit te gaan wil hij dan niet op z'n buik liggen 馃き

16 dagen geleden

De mijne is 7 maanden en gaat alleen maar achteruit馃ゲ