7 Reacties
één maand geleden
Hoe oud is je kindje? Volgende week komt bij mij de lactatiekundige om dit te bekijken. Ik kolf nog 3 keer, maar kolf ook meer dan ik nodig heb.
één maand geleden
Ik ben gisteren toevallig hiervoor naar de vroedvrouw geweest. Ik kolf nu ook 1x over de middag en volgens haar zou ik dat best blijven doen om mijn productie in stand te houden. Ik denk dat het ook afhangt van het voedingschema van je kleintje. Mijn zoontje drinkt na het opstaan 's morgens, ' s avonds voor hij gaat slapen en soms wordt hij rond 22u zelf wakker voor nog wat melk. Hij is 6,5 maand
20 dagen geleden
Reactie op AxelleDej
Hallo, hoe is jouw afspraak geweest met de lactatiekundige? Hoe zal jij het ...
Hey, ik ga nog kolven om 8u in de auto, over de middag en om 16u. Maar die van 16u ga ik afbouwen tegen december.
Ik blijf 's morgens en over de middag kolven, omdat ik dan 's avonds een flesje kan geven van wat ik teveel heb. Anders komt ze 's nachts veel te veel vragen, omdat ze 's avonds niet genoeg binnenkrijgt
20 dagen geleden
Reactie op AxelleDej
En hoe vaak drinkt jouw kindje nog?
Hangt ervan af.
'S morgens om 7u bij mij, om 9u flesje bij onthaalmoeder, om 11u groentenpap en sinds deze week geen fles, om 15u fles, 17.30u terug bij mij. Dan 19.30u voor het slapen en 's nachts kan het 2 keer zijn, maar ook 4-5