4 Reacties

7 maanden geleden

Hier ook, zoon van 9 dagen oud en heb het eindelijk geschopt tot 50 ml terwijl hij rond de 90 vraagt Als ik het opzoek zou er toch zeker 100 (of meer) gekolft moeten kunnen worden.... Zelf ga ik borstvoedings thee proberen van weleda Volgens de lactatie deskundige zou dit kunnen helpen (er zijn ook kruiden capsules ipv thee) Ook de kleine minstens 3keer per dag aanleggen zou de hoeveelheid moeten verbeteren Heb je een vroedvrouw? Sommige zijn ook lactatie deskundige en kunnen je heel goed helpen! Ik hoop zelf doormiddel van due tips meer productie te krijgen,hopelijk vind jij ook iets Heb geduld in ieder geval ❤

7 maanden geleden

Reactie op Ylovely

Hier ook, zoon van 9 dagen oud en heb het eindelijk geschopt tot 50 ml terw ...
Ja de thee doe ik en ik laat hem ook 2x ofzo via de borst zelf maar mijn zoon word van borstvoeding heel onrustig. Het gaat hem te traag🙈

7 maanden geleden

Reactie op vanessa19891

Ja de thee doe ik en ik laat hem ook 2x ofzo via de borst zelf maar mijn zo ...
Ja echt exact hetzelfde hier! Mijn zoon heeft dan ook nog een te klein tongriem waardoor zuiden iets moeilijker is en hij nog gefrustreerder raakt (en mij meer pijn doet)

7 maanden geleden

Ik had het zelfde voor, ik kolf wel maar 15 minuten op aanraden van de lactatie deskundigen. Ze gaf ook « huiswerk » power kolven die wil zeggen 10 min pompen 10 min rusten 10 min pompen 10 min rusten en 10 min pompen dit ‘s ochtends en eventueel ‘s avonds.. dit voor 14 dagen en het werkt echt 😊