30 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Clauwtje
Hier ook, zoontje 10 weken met koemelkallergie, verborgen reflux. 6 weken G ...
Wij zaten op novalac allernova voor 4 weken en zijn sinds gisteren op de aminova gestapt omdat zijn klachten niet volledig weggingen. Hij drinkt wat onrustig en had slijm in zijn pamper zitten en heeft geregeld ook nog wat krampjes maar dat kan even duren
5 maanden geleden
Reactie op Natacha369
Wij zaten op novalac allernova voor 4 weken en zijn sinds gisteren op de am ...
Ja nog steeds krampjes na de voeding, kan soms hele tijd duren. Nuja nog maar 2 dagen bezig met de Aminova, zal ook weer paar dagen/weken tijd nodig hebben waarschijnlijk. Hoop dat hij snel van die ongemakken af is hij heeft al wat afgezien in zijn korte leventje 😞. Succes ook daar! Hou je me op de hoogte hoe het bij jullie evolueert?
5 maanden geleden
Reactie op Clauwtje
Ja nog steeds krampjes na de voeding, kan soms hele tijd duren. Nuja nog ma ...
Doe ik. Ik stuur je even een vriendschapsverzoekje. Dat is makkelijker om je dan te sturen. Voor jullie ook heel veel succes!
5 maanden geleden
Reactie op Clauwtje
Dat kan tot 4 weken duren zei de kinderarts. Hartverscheurend gewoon om die kleintjes zo te zien afzien.
5 maanden geleden
Reactie op Clauwtje
Hier ook, zoontje 10 weken met koemelkallergie, verborgen reflux. 6 weken G ...
Oei jammer.Bij mij lukte de Althera beter dan de NAN pro 1.Wat logisch was na de diagnose KMA...Maar de kinderarts zei tegen mij dat een kindje die zelf geen KMA hft Zeker tot 3 uur per dag kraampjes kan krijgen.Mijn dochter hft ook reflux.En moet de fles indijken met Nutriton.Maar was nog slechter.Ben er mee gestopt.Ook een zelfgemaakt siroopje van de apotheek.Ook dat was verschrikkelijk duur.En was ze niet beter van.Ik heb nu een tip geprobeerd van een andere mama En denk dat deze bij ons kindje goed bevalt.Maar zoals je zegt.Het is niet leuk om u kleintje al zo te zien afzien op zo jonge leeftijd.Ons moederhartje doet er ook pijn van.Ik snap u .Ik hoop dat het snel mag beteren .🙏
5 maanden geleden
Reactie op Clauwtje
Hier is het sinds vandaag een hele andere baby. Hij slaapt heel goed, krampjes zijn bijna weg en hij speelt en lacht.
5 maanden geleden
Reactie op Julietta1
Ben er gisteren mee gestart met de geitenmelk.En tot nu toe lukt het.Ze dri ...
🙏 dat is goed nieuws!
4 maanden geleden
Reactie op Clauwtje
Voorlopig nog geen beternis hier 😞
Wat vervelend zeg. Hier met momenten nog wat krampjes maar dat is, denk ik, omdat ik indik met gelilact. Hij geeft anders de halve fles terug. Hopelijk snel beterschap. Het kan tot 4 weken duren eer je het merkt.