30 Reacties
5 maanden geleden
Heey, stuur me even een dm. Mijn zoontje van 7 weken heeft het en men andere zoontjes hadden het ook.
5 maanden geleden
Mijn zoontje ook, hij js nu 6 weken.
veel krampjes en altijd een opgezet buikje waren de symptomen. Ook had hij wat uitslag op zijn gezicht
Hij krijgt nu geitenmelk en het gaat veel beter.
5 maanden geleden
Reactie op LiesbethV90
Mijn zoontje ook, hij js nu 6 weken.
veel krampjes en altijd een opgezet b ...
Zijn jullie van BE? Hier raden ze geitenmelk af, omwille van te weinig voedingsstoffen. Ik wou het dus ook geven
5 maanden geleden
Hier ben ik ook al 3 weken koemelkvrij aan het eten (borstvoeding), zoontje had ook enorme krampen, heel erge huilbuien en opgezet buikje. Toch denken dokters dat her niet aan koemelk zou liggen 🤷🏻♀️ ik blijf het even volhouden, maar zie nog niet onmiddellijk veel effect
5 maanden geleden
Reactie op AmeerahKimberly
Zijn jullie van BE? Hier raden ze geitenmelk af, omwille van te weinig voed ...
Wie raad dit dan af? Wij waren bij de kinderarts overlaatst en zij was ook voorstander van geitenmelk. Lichter verteerbaar dan koemelk en de geitenmelkbaby voeding bevat dezelfde voedingsstoffen als pakweg een nutrilon of andere babyvoeding anders zou het niet verkocht mogen worden.
5 maanden geleden
Reactie op tuureluut
Hier ben ik ook al 3 weken koemelkvrij aan het eten (borstvoeding), zoontje ...
De kinderarts en de allergoloog ook.. Volgends hun zit daar voor een baby onder de 6 maanden te weinig voedingsstoffen in en zoude de eiwitten te hard lijken op koemelkeiwitten waardoor er een kruisallergie kan ontstaan..Nu moeten we die Nutramigen geven
5 maanden geleden
Huilen, uitslag, de fles weigeren door na 2 slokken te huilen, veel krampen en verborgen reflux. Zijn nekje zat ook vast door zich op te spannen van de pijn dus gaan we nu naar de kine. We geven nu novalac allernova en we hadden verschil vanaf dag 1.
5 maanden geleden
Hier had ze geen specifieke huiduitslag, maar wel extreem veel krampen met non-stop krijsen als gevolg. Het is niet omdat ze niet aan alle symptomen voldoen,dat het niet aanwezig is. 6 verschillende melken gehad. Uiteindelijk veranderd van kinderarts. Die heeft ons meteen op Novarice gezet, dus koemelk -en lactosevrij. We kregen er een volledig ander kindje voor in de plaats.
5 maanden geleden
Vooral uitslag en gezichtje dat zwelt en rood wordt na de voeding. Bij beide kindjes.
Bij mijn zoontje verborgen reflux met heel veel krijsen en onrust, groene stoelgang (borstvoeding).
Bij mijn dochtertje niet kunnen kaka doen en veel wind/krampjes. Zij lijkt meer tevreden maar kreeg ook dezelfde uitslag en zwelling. Sinds ik op dieet ben is het weg.
5 maanden geleden
Reactie op Julietta1
Waar koop je u geitenmelk.En hoe lang is het houdbaar.En voor/ vanaf welke ...
Ik koop onze online, Caprea bio babyvoeding geitenmelk. Deze is vanaf geboorte mogelijk en er is ook opvolgmelk van
5 maanden geleden
Reactie op Julietta1
Dank je om dit door te sturen 😉
Het is ook goedkoper.Ook voor 800gr
Graag gedaan, veel succes en hopelijk snel beterschap!
5 maanden geleden
Reactie op tessavdz
Hier zitten nog een heel klein beetje verknipte koemelkeiwitten in. Wij geb ...
Wij hebben nu de aminova sinds vandaag.