15 Reacties
7 maanden geleden
Hey, hier hetzelfde.. ik ben bijna 37 weken en ik heb identiek dezelfde klachten met erbovenop bekkeninstabiliteit sinds 17 weken zwangerschap. Ik ben zo zo kapot, geen enkele houding is nog comfortabel 😕
Morgen naar de gynaecoloog en daar maar hopen dat ik al wat ontsluiting heb.
Veel succes nog voor jou, hopelijk komt je baby’tje snel 🤞
7 maanden geleden
Reactie op AmeerahKimberly
Hey, hier hetzelfde.. ik ben bijna 37 weken en ik heb identiek dezelfde kla ...
Ja dat heb ik ook inderdaad ! En mijn kruis. Het voelt alsof ik mijn schaamstreek verrokken heb. Als ik grote stappen zet of 1 been ‘hoger’ op til.. jij ook. Heel veel succes en hopelijk morgen goed nieuws
7 maanden geleden
Alsof ik dit geschreven heb.
Ook 2de inleiding. Morgenavond gaan we binnen. De gynaecoloog zei wel dat een 2de keer toch niet te vergelijken is. Dus daar hoop ik dan ook wel op. De eerste was een heel pittige bevalling met alles er op en er aan. En niet in de positieve zin. Enkel dat de baby toen gelukkig gezond ter wereld is gekomen..
7 maanden geleden
Reactie op Saarbb1
Oooh zo spannend ! Ik hoop dan ook op een vlottere inleiding. De eerste was ...
Oh amai, flinke baby.🙈 Wij worden ook ingeleid o.w.v die reden. Babymeisje werd geschat op 4kg vorige week woensdag. Hoop dat ze er flink naast zitten wel 😅
Jij ook echt héél veel succes 🍀☺️
7 maanden geleden
Ja hier ook. Morgen uitgerekend en er blijven 'voortekenen' zijn maar het breekt niet helemaal door. Deze nacht en ochtend echt veel pijnlijke weeën gehad, uren aan een stuk elke 4-5 min soms eens 6-7min tussen. Mijn man was thuisgebleven van het werk en alles zwakte af van het moment dat we na het ziekenhuis gingen en nu is bijna niets meer terwijl ik daarvoor niet meer kon van de pijn. Hij is een dag verlof kwijt en ik ben helemaal ontmoedigd... Ik weet niet meer wat ik nu moet voelen... Volgende week zou ik ingeleid moeten worden maar is de sterfdatum van mijn broer en dat is het laatste wat ik wil...
7 maanden geleden
Reactie op edrycker
Wij zijn vandaag moeten vertrekken naar het zieken huis omdat ons baby’tje ...
Succes!!
7 maanden geleden
Reactie op Saarbb1
Ohnee da’s helemaal niet fijn. 😳 oh ik heb met u te doen. Kon je de datum
...
Ik zou dinsdag binnen moeten voor woensdag ingeleid te worden. Donderdag is de sterfdatum dus wel kort er op. Misschien dat ik eens kan vragen of het toch een dag eerder kan. Ik vind dit alleen ook dubbrl aangezien ik het zeker ook de kans wil geven om spontaan te laten gebeuren en wil niet dat er straks complicaties zijn omdat ik het allemaal een dag vroeger wou...
7 maanden geleden
Reactie op mamavpk1996
Ik zou dinsdag binnen moeten voor woensdag ingeleid te worden. Donderdag is ...
Dat begrijp ik. Is ook heel dubbel .. hoe dan ook zal dat altijd een moeilijke periode zijn. Sorry ik vind het heel vervelend voor je. Heel veel sterkte en succes wanneer je kleintje ook zou komen! ☀️❤️