12 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben een nogal bombastische maar zijn er heel tevreden van. De Stokke trailz. Word wel niet meer gemaakt.
Wij zijn nogal lange mensen, vooral mijn partner die is 2m.
Dus we wouden zeker een hoge koets. En eerlijk gezegd is dat echt heel fijn voor de connectie met je kindje. En ergonomisch.
Er is veel plaats onderin.
We hebben een wieg om er op te zetten en ook zo'n stuk voor als je kindje groter is. De kap kan echt fel toe en dan is het lekker donker. Er is ook ventilatie. Door zo'n rits open te doen. Het stuk kan kantelen op meerdere standen en kan vooral heel goed plat. Het kan naar jou toe gericht of naar de buiten kant zodat je kindje met zijn gezichtje naar voren kijkt.
Wat ik ook echt heel fijn vind zijn de luchtbanden. Ok ja je moet ze af en toe bij oppompen of er is risico op een spijker. (Nooit aan de hand gehad)
Maar het is een echte luxe voor je kindje. En ook voor jezelf eigenlijk. De koets manoeuvreert ook heel goed. Kan hem met 1 hand makkelijk bedienen en ronddraaien.
Dit is wat wij heel fijn vinden en belangrijk ook. Maar je moet zelf bepaalde keuzes afwegen. Ook of ie in de koffer van je auto past. En en en..
We hebben wel nog extra een buggy van Hamilton nu yoop. Die heel compact is en die gebruiken we vooral op vakantie.
Veel succes ☺️
één jaar geleden
Ahja wij hebben toen een toonzaalmodel maxi cosi van cybex (koopje) gekocht. En dan nog zo extra koppelstukken waardoor de maxi cosi ook op het onderstel past. Zo superlang hebben we dat niet gebruikt maar is wel een gemak omdat je kindje dan kan verder slapen. Moest ie in slaap gevallen zijn in de auto. Maar tegelijkertijd mag je kindje ook niet te lang in de maxi cosi liggen. Dacht maar 2u...
één jaar geleden
We zijn bij Van Asten geweest in Tilburg, daar hebben ze ons heel uitgebreid het verschil uitgelegd tussen de buggy's en kon je ook elke buggy testen. Zeker eens een paar keer in en uit klappen, verschillen stukken opzetten en kijken of dat vlot gaat. Er zijn ook buggy's voor enkel in het stad of ook voor in het bos dus wel wat verschillen afhankelijk van hoe vaak je het wil gebruiken en waar
één jaar geleden
Wij hebben een joolz geo3. Heel tevreden van. Dat is een 3 in 1. Zo kan je Maxi-cosi, draagmand en de gewone buggy zitje op. En je hebt er ook waar een 2de kindje bij kan.
één jaar geleden
Reactie op JJC
Ahja wij hebben toen een toonzaalmodel maxi cosi van cybex (koopje) gekocht ...
Er bestaan er nu die je plat kan leggen, dus dan kunnen ze veel langer er in liggen!
één jaar geleden
Reactie op Shorty90
Wij zijn de Joolz Geo3 aant overwegen. Zijn bij Babydump en Dreamland gaan ...
Wij hebben de Joolz Geo2 (voor ons eerste zoontje) en mijn man en ik zijn bijna de zelfde grootte als jullie (zelfde verschil er tussen) en we zijn heel content van Joolz.
één jaar geleden
Wij hebben joolz geo 2 en super tevreden van. Grote bak onderaan ook om vanalles mee te doen bij uitstapjes. Heel stevige buggy.
We hebben als ons zoontje 1 jaar was nog een plooibuggy gekocht voor snelle boodschappen.
Nu met het 2e kindje op komst hebben we adapters voor onderaan zodat ze alletwee in de joolz kunnen.