4 Reacties
7 maanden geleden
Ik heb ook een keizersnede gepland op 38 +1. Dat is volgende week dinsdag. Heel spannend want aangezien ik zwanger ben van een tweeling was de kans op vroeggeboorte veel groter. Maar tot hiertoe blijven ze nog heel goed zitten! De gynaecoloog vertelde me ook dat als de weeën toch vroeger zouden komen ik gewoon meteen naar het ziekenhuis moet komen en wordt de keizersnede dezelfde dag nog uitgevoerd.
7 maanden geleden
Hier was er ook een geplande keizersnede op 19 april voorzien. Afgelopen dinsdag op woensdagnacht plotseling vliezen gebroken. Geen echte weeën gestart. Vrij rustig naar het ziekenhuis kunnen gaan en in de ochtend zijn ze de keizersnede gestart. Op zich goed ervaring gehad, en ons kleintje doet het heel erg goed! Dus het hoeft zeker niet slecht te lopen, als dat je kan geruststellen ☺️
7 maanden geleden
Keizersnede gehad op 27/3 exact 39w. Ik had de week er voor nog een afspraak met de gynaecoloog zodat hij kon inschatten of ik de 39weken zou halen. Toen heeft hij gekeken naar opening, verweking en verkorting en daarop hieeft hij gezegd dat het ons normaal zou lukken. 😊