11 Reacties

één jaar geleden

Ik krijg keizersnee 2de week van april en stop dus 1week ervoor met werken. Stel je bevalt toch vroeger dan gaat die 1ste week gewoon verloren denk ik

één jaar geleden

Reactie op vanessa19891

Ik krijg keizersnee 2de week van april en stop dus 1week ervoor met werken. ...
Dank je voor de info!

10 maanden geleden

Hier met grote waarschijnlijkheid ook weer een keizersnede. Je weken na de bevalling liggen vast. De week ervoor is volgens mij niet verplicht, maar je bent die wel sowieso kwijt, dus ik zou die wel nemen. 😊

10 maanden geleden

Als ik een nieuwe attest zal binnenbrengen met de nieuwe datum van de keizersnede, omdat vroeger dachten ze 18 april maar omdat keizersnede zal zijn ga ik vanaf 4 april niet werken, dus 11 april is de nieuwe datum. Ik wil niks verliezen omdat we zo al weinig hebben.

10 maanden geleden

Reactie op Marjolein102

Hier met grote waarschijnlijkheid ook weer een keizersnede. Je weken na de ...
Denk je dat het oke is?

10 maanden geleden

Reactie op AminaE

Denk je dat het oke is?
Als je de datum al weet dan dien je gewoon je nieuwe datum in en dan stop je een week voordien. Mijn vorige was een spoed keizersnede, maar deze keer zal ik ook vanaf ik de datum weet het nieuwe attest indienen. Een week extra voorbereiding of een week extra rust k1n zeker geen kwaad. 😊

9 maanden geleden

Zijn er nog dames dat weten dat ze een keizersnede zullen doen? Bij mij hebben ze de datum al ingepland en ze gaan die uithalen 11/04 op 39 weken, is er iemand met 38 weken?

9 maanden geleden

hier 8 april en dan 38.3.. mijn rust start dus 1 april

9 maanden geleden

Reactie op vanessa19891

hier 8 april en dan 38.3.. mijn rust start dus 1 april
Veel succes!! En voor mij ook!!

9 maanden geleden

Reactie op AminaE

Veel succes!! En voor mij ook!!
zelfde!