9 Reacties

2 maanden geleden

Zijn er geen leuke oplaadbare badjes die je dan in de badkamer of douche kan leggen of kleine zwembandjes mischien 馃

2 maanden geleden

Je vind er wel enkele bv op bol.com

2 maanden geleden

Wij hebben wel een groot bad, maar gebruiken voor nu het Shnuggle badje met staander en zetten deze in de douche. Kan gebruikt worden tot ong. 12 maand. Ik vind dit echt een musthave. 馃榿

2 maanden geleden

Wij hebben het plooibaar badje van Stokke gekocht, de XL versie . Voorlopig gebruiken we nog het Luma badje maar als ze groter wordt schakelen de over 馃泙

2 maanden geleden

Ik heb een doorschijnende bak van 140 liter gekocht in de action. Die zet ik in de douche en mijn zoontje in een badstoeltje. Gaat heel goed en hij vindt het leuk.

2 maanden geleden

Je kan van die vierkantige mini opblaasbare zwembadjes kopen ook. Die passen soms gwn in de de douche als je de afmetingen kent. Zo deden wij dat

2 maanden geleden

Deze is echt heel groot. Ik heb de staander ook gekocht (had teveel rugpijn)

2 maanden geleden

We gaan een vierkant zwembadje aankopen en zo'n stoeltje om erin te zetten zolang ze nog niet goed genoeg kan zitten! Hopelijk is het niet te glad 馃榿

2 maanden geleden

Toen ze bij ons nog jong was, haatte ze het badje enorm. Vond het verschrikkelijk om daar alleen in te liggen en vond het overweldigend. Wij hebben toen een tijdje bewust gedoucht met haar. Vraagt wat handywork maar gaat eigenlijk ook best goed. Is wel dat je samen met haar nat wordt. 馃