7 Reacties

één jaar geleden

Ik had dit ook vooral rond 8 weken. Ik moest dingen eten omdat het gewoon etenstijd was. Ik heb dan eventjes een weekje gezondigd en echt de dingen gegeten die ikzelf heel graag at

één jaar geleden

Lukken vloeibare dingen of dik vloeibaar? Pudding, Yoghurt, Milkshake, Chocomelk. Zulke dingen die bevatten vrij veel calorieën en kunnen helpen tegen honger, maar zijn makkelijker naar binnen te krijgen.

één jaar geleden

Ik leef nu ook vooral op yoghurt en pak enkel waar ik zin in heb. Ik kook nauwelijks voor mezelf omdat dan echt een degout krijg van het eten. Ik neem maaltijden die snel klaar zijn en waarbij ik niet moet nadenken als ik het eet.

één jaar geleden

Ik had dit ook! Ik heb nu gember extract dat ik neem en zwangerschapsvitaminen en dat lijkt wel te helpen in beter te eten. Ik heb ook wat moeten zoeken naar wat ik momenteel lekker vind. Ik heb op een moment veel smoothies gemaakt. Aardbeien hielpen ook wel goed. Nu is het bij mij vooral boterham met kaas dat goed gaat. Of yoghurtdrink met fruitsmaak.

één jaar geleden

Reactie op Liselotte_J

Ik had dit ook! Ik heb nu gember extract dat ik neem en zwangerschapsvitami ...
Het is moeilijk he. Appels gingen goed maar nu ook niet meer. Vlees en aardappelen helemaal niet. Een beetje spaghetti lukt en melk lukt. Ontbijt is een ramp. 😅

één jaar geleden

Ik had ook zeer moeilijk en ben zelf 4 kg afgevallen was 45 kg :( gwn veel water drinken is belangrijk zei doktor tegen mij.

één jaar geleden

Reactie op Natacha369

Het is moeilijk he. Appels gingen goed maar nu ook niet meer. Vlees en aard ...
Ja het is helaas even zoeken wat goed gaat wat niet. Ontbijt was voor mij ook niet gemakkelijk. Meestal dronk ik binnen het eerste uur dat ik wakker was een aardbeidrink/melk. En at ik pas 3-4uur later een boterham. Kleine beetjes eten helpt ook wel. Of tussendoor een snoepje of koekje. Zolang de maag niet te leeg is.