6 Reacties
9 maanden geleden
heylaba ik begrijp je helemaal. Heb je van je ouder kindje geen ouderschapsverlof meer? Miss kan je die opnemen of 80% gaan werken? Zo heb je al 1 dag minder te werken. Zo te horen doe je momenteel wat je kan dus zou ik me zeker niet laten voelen als een slechte moeder partner enz. trouwens miss kan je je partner toch zeggen dat het vanaf nu ook hij moet zijn dat opstaat af en toe beursrollen miss? zo doen wij dat hier. ik zaterdag mijn man zondag. Mijn man is ook verantwoordelijk voor badtijd. Terwijl ik me bezig houd met huiswerk. Kleine beetjes kunnen al enorm helpen.
9 maanden geleden
Mentaal welzijn is ook belangrijk. Als je het niet ziet zitten kan de huisarts je mss thuis zetten.
Want een depressie of een burn-out moet je ook niet gaan krijgen. De huilbuien tonen aan dat je mentaal even helemaal op bent. Zorg voor jezelf. Laat je partner helpen waar hij kan of waar jij wilt dat hij helpt.
9 maanden geleden
Reactie op vanessa19891
heylaba ik begrijp je helemaal. Heb je van je ouder kindje geen ouderschaps ...
Hey, bedankt voor je reactie. Helaas is dat ouderschapsverlof op. Dat zou inderdaad handig geweest zijn. Beurtrollen zijn moeilijk: hij heeft een vrije dag in de week, en werkt bijna elke zaterdag. We hebben er al eens serieuze ruzie over gehad, en sindsdien slik ik het gewoon meestal. :/
9 maanden geleden
Reactie op Marjolein102
Mentaal welzijn is ook belangrijk. Als je het niet ziet zitten kan de huisa ...
Bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik morgen ga proberen, en ook een gesprek ga proberen hebben met mijn leidinggevende over een aanpassing van mijn werk. Mocht het niet lukken, kan ik altijd teruggaan naar de huisarts, die ik overigens net heb gemaild om haar advies te vragen. Ik vraag me namelijk af of ik niets heb aan mijn schildklier. Daar heb ik ook al eens last van gehad na mijn vorige zwangerschap.
9 maanden geleden
Reactie op Jozefien08
Bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik morgen ga proberen, en ook een gesp ...
Bekijk inderdaad je opties. Zorg ook vooral voor jezelf want zo zorg je ook voor je baby. 鉂わ笍 Succes
9 maanden geleden
Als ik je verhaal lees was ik allang naar de huisarts geweest en gevraagd voor ziekte attest. Als je het niet meer aankan moet je dit echt doen. Het is niet makkelijk , zwanger en een peuter en nog eens werken. Elke lichaam is anders. Je huisarts moet t begrijpen. Ik heb t idee dat gynaecologen strenger zijn op vlak van thuis schrijven.