6 Reacties
één jaar geleden
Hallo! Hier ook redelijk wat overgewicht..
Momenteel nog prille zwangerschap, dus val nog af te wachten of er veel zal bijkomen.
één jaar geleden
Ik heb een bmi van 29-30, ook doordat ik gewoon erg klein ben.
Ik zit nu in week 7 en weeg momenteel 2kg minder dan net voor de zwangerschap. Ben wel wat bang veel aan te komen, maarja.
Ik eet gezond, ga hardlopen en fietsen dus algemene conditie was wel goed. Al lukt lopen nu niet goed meer omwille van te snel hoge hartslag.
Ik doorheen de dag misselijk en dat wisselt zich af met plots zodanig veel honger dat ik iets moet eten. Maar meestal kan ik niet zo veel eten en zit ik snel vol.
Ben benieuwd.. zou graag 'mooi' zwanger zijn 😁
één jaar geleden
Reactie op phaedra123456789
Hallo! Hier ook redelijk wat overgewicht..
Momenteel nog prille zwangersch ...
Bij mij is iedem!
één jaar geleden
Hier ook! Voor de zwangerschap flink kilos kwijt geraakt door sport en gezonde voeding maar alsnog overgewicht. Nu kan ik niks veranderen aan m’n eetpatroon want als ik niet eet ben ik heel misselijk en heb last van speekselvloed. Dus ik eet voor nu wat er is. Hopelijk betert het.
Eerste zwangerschap ook overgewicht maar geen complicaties ofzo. Gezond kindje op de wereld gezet.
één jaar geleden
Hier hetzelfde… heb het gevoel dat ik niet meer kan eten wat ik vroeger at, vroeger kreeg ik bijvoorbeeld een volledig belegd broodje op, nu nog maar de helft… tussendoor eet ik vaak fruit en/of yoghurt en maak regelmatig verse soep… vaak eet ik gewoon als ik honger heb of het gevoel krijg dat ik een lege maag krijg (dan word ik misselijk precies), dan heb ik geen honger meer als het etenstijd is en durf ik die maaltijd soms over te slaan…