7 Reacties

5 maanden geleden

Hallo! Hier net hetzelfde, ook vanaf 6 a 7 weken verlopen de avonden niet altijd even soepel. Knuffelen, warmte, rondwandelen en veel liefde geven helpen wel. Is inderdaad perfect normaal, ze groeien er wel uit. Komt helemaal goed, ook al denk je op die momentjes van niet :)

5 maanden geleden

Klopt, is volledig normaal en van voor bijgaande aard. Dat is hun moment om even te ventileren over hun dag en hun ontvangen prikkels. Op dat moment kan je weinig doen, er gewoon zijn. Effe doorbijten, dat gaat ook weer weg.

5 maanden geleden

Wij hadden dit ook en zijn vanaf dan gestart met onze dochter om 19h naar bed te brengen (we geven nog een laatste flesje in een donkere kamer en laten haar daarna in de co sleeper liggen). De avonden zijn een wereld van verschil! Ze slaapt niet altijd onmiddellijk, maar is wel rustig dus doel bereikt 😊 Volgens ons was dit bij haar puur vermoeidheid en te veel prikkels van doorheen de dag.

5 maanden geleden

Reactie op Shalexia

Wij hadden dit ook en zijn vanaf dan gestart met onze dochter om 19h naar b ...
P.s. we zorgen wel dat we de start van het huiluurtje voor zijn. Om 18h30 gaat ze in nog even in een badje en daarna naar boven voor haar flesje. Sinds we het zo aanpakken hebben we geen enkele huilavond meer gehad 🥰

5 maanden geleden

Reactie op Shalexia

P.s. we zorgen wel dat we de start van het huiluurtje voor zijn. Om 18h30 g ...
Oke dat kunnen we wel eens proberen!

5 maanden geleden

Bij ons was dit rond 5-6 weken zo. Het hielp om dat flesje te geven in een donkere kamer om onze baby al te laten ontprikkelen. Ik wachtte ook niet met flesje geven ofzo, gaf dit ookal was het nog maar 1,5u of 2u geleden. Ik wiegde haar na het flesje in een warm zacht dekentje, en uiteindelijk viel ze dan zo in slaap met haar tutje en kon ik haar in de co-sleeper leggen. Probeer vooral zelf rustig te blijven, weet dat dit ook passeert

5 maanden geleden

Reactie op Shalexia

P.s. we zorgen wel dat we de start van het huiluurtje voor zijn. Om 18h30 g ...
Net hetzelfde hier! Altijd huilen savonds. Begon steeds om rond half 6 6u en stopte niet meer. Sinds we vaste routine hebben en regelmatig dutjes doen in de donkere kamer door de dag, en tenlaatste 20u in bed, zijn de dagen en avonden een wereld van verschil!