4 Reacties

één jaar geleden

Hier het zelfde wij moeten elke twee weken op controle en bij het minste wat ik ervaar als niet oké. Onmiddellijk via spoed voor extra Controle hier ook bevalling in het uz Leuven omdat geen enkel ziekenhuis in Limburg mij deftig kon helpen… ik heb kans op vroeggeboortes zonder enige echte aanleiding 3vroeggeboortes gehad in het verleden waarvan 2 spoedkeizersnedes. En twee keer een traag herstel met 8weken wondzorg tot gevolg. Nu hebben ze bang dat mijn litteken kan scheuren.

één jaar geleden

Reactie op meibloem91

Hier het zelfde wij moeten elke twee weken op controle en bij het minste wa ...
Oke. En hoe ga je er met om. Ook een heftig verhaal. 😢

één jaar geleden

Casa Feliz hoeveel weken ben je zwanger?

één jaar geleden

Reactie op Casa Feliz

Oke. En hoe ga je er met om. Ook een heftig verhaal. 😢
Heel rustig ik probeer alles rustig te doen, maar ga er ook niet echt bij stilstaan. Ik voel mij op het moment ook nog goed en het is voor mij wel een gerust stelling dat ik goed opgevolgd word.. ik ben ook sinds drie weken met utrogestan moeten beginnen. En er is ook gesproken geweest om een cerclage(een soort ring of lus rond de baarmoederhals) te doen indien deze nodig zal zijn. Hier heb ik wel duidelijk aangegeven dat ik dit wel zolang mogelijk wil rekken indien het kan. Ivm de risico’s… maar zolang ik mij goed voel en geen last heb probeer ik er niet bij stil te staan. En houd ik mij voor dat alles goed komt 🤞.