5 Reacties

één jaar geleden

Hoi, ik heb zelf heel veel last van migraine (had ik al van voor de zwangerschap, maar mag nu uiteraard geen medicatie meer nemen hiervoor). Wat bij mij soms wat verlichting geeft is een cold pack of een warm kersenpitje op mijn hoofd. Hopelijk kan dit bij jou ook wat helpen!

één jaar geleden

Ik heb al jaren migraine en spanningshoofdpijn en heb al zowel preventieve medicatie genomen op voorschrift van neuroloog, alsook periodes met enkel noodmedicatie bij een aanval en af en toe een bezoekje aan de spoeddiensten... Sinds ik zwanger ben 0x migraine, zelfs niet wat beginnende druk, totaal niets. Ik heb me nog nooit zo 'helder in het hoofd' gevoeld als nu. Of het zal blijven is iets anders. Wat ik vaak deed: Warme douche, warm kersenpitkussen, voldoende water en slapen. Soms doe ik een sjaal rond mijn hoofd, wat druk op mijn ogen/hoofd hielp soms ook. En ook een soort pepermuntolie. Ik heb zo een rollertje en deed wat rond mijn wenkbrauwen en naast mijn ogen. Hielp voor mij soms een aanval af te blokken. Weet wel niet of dit mag tijdens zwangerschap.

één jaar geleden

Quasi nooit hoofdpijn gehad. Ik sta er met op en ga slapen. Buiten om het uur naar wc gaan en probeer minder te drinken om dat wat te voorkomen. Maar of ik nu veel drink of weinig. Hoofdpijn blijft.

één jaar geleden

Bij mij heeft Aquarius drinken, de witte zodat het niet te ongezond is, wel een beetje geholpen. En genoeg slapen en niet te veel, maar te veel slapen zal niemand van ons wel doen 🫣

één jaar geleden

Reactie op Casa Feliz

Quasi nooit hoofdpijn gehad. Ik sta er met op en ga slapen. Buiten om het u ...
Ja hier ook zo hetzelfde volledige dag hoofdpijn slapen en wakker worden en nog altijd barstend hoofdpijn maar ik drink dafalgan anders gaat het echt niet over