6 Reacties

één maand geleden

Het matrasje een beetje laten hellen helpt hier.

één maand geleden

Indien snotjes zou ik snachts extra spoelen. Als ze liggen loopt er vaak snot van neus naar keel wat frequent hoestbuien kan veroorzaken… bedje idd hoger leggen kan zeker helpen. Goed in het oog houden dat hij niet teveel moeite heeft algemeen met ademhalen (sneller ademen dan normaal, neusvleugelen, buikje snel op en neer, tussen de ribben extra moeite doen om te ademen) en ook int oog houden of hij nog genoeg eet/plast. Indien je je toch zorgen maakt zou ik naar spoed gaan… het RSV seizoen is begonnen en ook al is hij 5 maanden kunnen ze toch goed ziek worden hiervan. Hopelijk snel beterschap!! 🤞🏻🍀

één maand geleden

Bij droge hoest.. extra drink moment geven.. kamer voldoende verluchten.. zijn zo tips die ik online gezien heb los van de tips die hier al gegeven geweest zijn.

één maand geleden

Bedankt voor de tips :) Blijft moeilijk dat een baby zijn neus niet kan snuiten 🙈 zo al zoveel helpen.

één maand geleden

Mijn zoontje heeft het ook momenteel. Onze dokter zegt: veel neusje spoelen zodat de virusjes weggespoeld worden, stomen (hete douche even laten lopen en daarna die stoom in laten ademen) en voldoende verluchten in huis. Bij ons is het nu een week bezig, als hij volgende week nog hoest dan moet hij beginnen met areosol.

één maand geleden

Een ui naast het bedje leggen. Opengesneden wel. Neusspray nessivine baby. En goed spoelen. Luchtbevochtiger eventueel met eucalyptus. Kaliptus (zoals Vicks) voor baby's. De ruimte goed verluchten en stofvrij maken. Succes 🍀