Hey! Hoe lang hebben jullie moeten wachten op de uitslagen van jullie nip test? Had de gynaecoloog al een vermoeden wat het was en was hij/zij juist?
Het voelt als een eeeeewigheid wachten🤣
Hangt enorm af van naar welk labo het moet. In Antwerpen bijvoorbeeld gaat het sneller en in Leuven duurt het een pak langer.
Vriendin had het na 4dagen in Antwerpen en ik na 8 dagen in Leuven.
Op het document dat wij meekregen stond dat als je na 10 dagen niets vernomen had je zeker zelf het labo moest contacteren. Weet niet of de termijn bij jou hetzelfde is maar ik zou eens bellen naar het ziekenhuis.
Vrijdag 29/09 afgenomen en deze namiddag resultaten binnen gehad. Op app van mynexuz nog niet beschikbaar, maar door online inloggen via eID wel en alles ok met ons kleintje 💕
Op 12 weken zwangerschap zei de gynaecoloog dat ze voor 80% zeker was dat het een meisje was. Die dag op maandagnamiddag bloed laten nemen en vrijdagavond had ik de uitslag. En het klopte, het is een meisje
Leuven: 8 dagen, met een weekend tussen. Ik weet niet of ze dan werken.
Was dit 8 dagen vanaf het moment dat het staaltje aangekomen was in het labo of vanaf het moment dat ze bloed trokken?
Mijn gynaecoloog zit ook in Leuven maar was in prive-praktijk dus kreeg vandaag pas via MyNexus een bericht dat het ik verwerking was…