5 Reacties

6 maanden geleden

Ja heel herkenbaar. Bij mij heeft het 3a4 weken geduurd voor ik er door begon te komen. De bevalling heeft je enorm moe gemaakt

6 maanden geleden

Ik herken dit helemaal. Ik voelde mij ook zo na 2 weken. Ik ging er mentaal aan onderdoor. Ik heb toen de stap gemaakt naar flessenvoedin, omdat ik niet wou kolven ( ik voelde mij dan ook een melkkoe) dit heeft mij geholpen. Ik zat terug op de roze wolk en kon flesjes afwisselen met mijn man, waardoor we elk wat konden rusten. Het is allemaal pittig wat er op ons afkom, maar probeer ook te genieten, ze worden zo snel groot..

6 maanden geleden

Hier ook herkenbaar. Drie weken geleden bevallen via keizersnede en de borstvoeding is een pak zwaarder dan ik dacht. Onze kleine meid zit nu in haar groeispurt en doet aan clusteren waardoor ik haar op vraag moet voeden. Ik probeer tussendoor nog af te kolven zodat we haar 's nachts flesjes kunnen geven maar nu met het clusteren hang ik er toch nog aan om 's nachts de borst te geven. Ik heb wel dagelijks effe mijn huilmomentje maar de vroedvrouw en mijn partner proberen mij zo goed mogelijk te ondersteunen en mij mentaal erdoor te trekken. Misschien even met jouw vroedvrouw of kinderarts bespreken welke opties jullie zou kunnen helpen. Je kan altijd (tijdelijk) flessenvoeding bijgeven zodat jij wat meer slaap hebt. De gezondheid van de moeder komt op de eerste plaats 😊

5 maanden geleden

Wij zaten hier ook in. Herken het enorm en is ook doodnormaal dat je op bent. Nu is baby 8 weken en gaat het veel beter. Zijn wel osteopaat gegaan en geven gaviscon bij veel pijn. Zou echt eens horen bij een pediater of osteopaat als ik jou was en zoeken wat helpt voor de baby comfortabeler te maken zodat jij ook meer rust hebt.

5 maanden geleden

Reactie op kim93m

Wij zaten hier ook in. Herken het enorm en is ook doodnormaal dat je op ben ...
Heel blij om te horen dat het ook voor jullie beter is! We zijn ondertussen vorige week naar de pediater geweest omdat bleek dat ons zoontje door de reflux niet meer bijkwam 😔 we hebben omeprazole voorgeschreven gekregen en we zijn overgestapt op een combo van ingedikte, afgekolfde moedermelk en kunstvoeding specifiek voor reguqgitatie. Het gaat nu veel beter!