23 Reacties

9 maanden geleden

Mijne ligt met hoofdje beneden

9 maanden geleden

Ik ben 29 weken, vrijdag bij de gynaecoloog lag de onze in stuit

9 maanden geleden

ik ben 31 weken en ze ligt al een tijdje met haar hoofd naar beneden.

9 maanden geleden

Ik ben 29 weken, en ze ligt voorlopig ook nog in stuit

9 maanden geleden

Hier altijd mooi met hoofdje naar beneden gelegen sinds deze week in stuit gedraaid 馃槵 Hopelijk draait hij terug ik vindt het wel lastig want drukt echt vanboven nu.

9 maanden geleden

Bij mij was op 30ste januari met hoofdje naar beneden, en ik ben pas donderdag 30 weken. De gynae zei dat ze nog kan draaien, maar omdat ik al weet dat ik een keizersnede zal hebben vind ik dat niet zo erg. Zo lang ik ze voel en te gezond is. Veel success!

9 maanden geleden

ons zoontje lag op 28w dwars dus van link naar rechts. Vrijdag 02/02 was ik 31w en 2d en ligt hij voorlopig goed dus niet ongerust zijn je kindje kan nog altijd draaien 馃槉

9 maanden geleden

30 weken en in stuit. Ik voel het heel duidelijk, rugje opzij rechts, voetjes die in mijn blaas stampen en een hoofdje dat vaak op mijn maag drukt. Tweede keer en vorige keer is ze ook niet meer gedraaid.. vrees dat de vorm van mijn baarmoeder niet helemaal meewerkt 馃槄 vorige keer natuurlijk bevallen van stuit babietje en zou het zo opnieuw doen!

9 maanden geleden

Beide met hun hoofdjes naar beneden en voetjes richting ribben 馃檲

9 maanden geleden

29w en hij ligt in een hangmat 馃ぃ

9 maanden geleden

32 weken met hoofdje naar beneden :)

9 maanden geleden

Dan zijn we dag op dag even ver. Wij zijn namelijk ook 14 april uitgerekend. Met 27w6d lag onze dochter in stuit. Dat was ook het moment dat ik ze 24u minder gevoeld had waardoor we toch even langs het ziekenhuis zijn gegaan voor controle. Afgelopen maandag 30w zwanger en 30w echo gehad. Nu ligt ze netjes met het hoofdje naar beneden, rug links en voeten en benen recht.

9 maanden geleden

Mijn vorige zwangerschap lag de baby met hoofdje beneden tot week 24 toen in stuit daarna met week 37,5 of zelfs 38 spontaan gedraaid met zo weinig ruimte 馃槀 dus je baby kan nog draaien tot t laatste moment

9 maanden geleden

Hey, ik ga nu naar 35 weken en ze ligt momenteel in stuit. Ze beweegt nog constant dus ik heb er nog een goed gevoel bij dat ze uit zichzelf zal draaien. Volgende week hebben we een afspraak bij de gynaecoloog, als ze dan niet gedraaid is zou ze ons doorverwijzen naar een ander ziekenhuis om een uitwendige kering te doen. Aangezien we geen dikke/grote baby gaan hebben wil ze graag een natuurlijke bevalling uitvoeren ipv keizersnede. Alles is dus mogelijk, geen reden tot paniek. Ze moeten er sowieso uit en denk niet dat het op DE moment uitmaakt hoe馃榿

9 maanden geleden

Ons zoontje ligt al heel vaak in stuit.. af en toe wel al gedraaid maar keert precies altijd terug. Op 29weken bij gynaecoloog in stuit, week later bij de vroedvrouw nog steeds in stuit. Wij moeten aanstaande vrijdag terug naar gynaecoloog, benieuwd of hij zal gedraaid zijn!

9 maanden geleden

32 weken in bevallingspositie hopelijk donderdag aan 34 weken ook 馃馃徏

9 maanden geleden

Hoe gaat het met ondertussen met de positie van jullie baby? Hier afgelopen vrijdag een pretecho gedaan en gezien dat ze ondertussen terug met het hoofdje naar beneden ligt, wat een opluchting. Ik weet niet of ik het specifiek gevoeld heb maar de dagen ervoor had ik wel meer beweging, stampen en steken gevoeld en veel meer aandrang om te plassen (waarschijnlijk het hoofdje dat meer duwt).

9 maanden geleden

31w en hij ligt met voeten en hoofd naar boven in maag te duwen

9 maanden geleden

30w2d en volgens de 30 wkn echo lag hij al met hoofdje naar beneden. Hopelijk blijft dit zo 馃檹

9 maanden geleden

De onze lag vorige week in stuit, nu al in dwars (ongeveer)! Hopelijk draait hij de juiste kant uit en eindigt hij in de juiste positie馃槵