7 Reacties

vorig jaar

Hier precies het zelfde, heel veel schrik of het hartje nog klopt, zal alles nog oke zijn.. elke ochtend met schrik wakker worden ‘zou ik bloed verloren hebben’…

vorig jaar

Ik ben voor het eerst zwanger nu en net 10 weken en ik merk dat ikzelf ook zo denk als jij... Mijn moeder had 7 miskramen waardoor ik bang ben dat het iets erfelijk is. Ik vind het zelf zot hoe snel je plots in babymodus gaat en je aan niets anders meer kan denken en alles in vraag en twijfel staat. Ik denk dat we gewoon moeten proberen vertrouwen te hebben in ons lichaam, rust moeten nemen wanneer nodig en als er iets is van pijn die té is naar de huisarts of spoeddiensten. Voor de rest hebben we het zelf niet echt in handen helaas...

vorig jaar

Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt en hoop dat het oon zo blijft. Ik kan dus absoluut niet uit ervaring spreken. Ik denk dat praten met mensen je meer geruststelling kan geven. Een beste vriend, partner, vroedvrouw, ouder, psycholoog,... Als je de angsten uit en mensen stellen je keer op keer gerust, ga je er zelf ook meer in geloven. Ik wens je rust en geluk in je zwangerschap. Succes
Sinds vandaag heb ik ook al de heletijd steken in mijn vagina morgen ben ik normaal 10 weken mensen dien dit ook hebben en ik heb ook dat ik totaal geen pijn meer heb in mijn borsten en daarna terug wel

Reactie op feride61

Hier precies het zelfde, heel veel schrik of het hartje nog klopt, zal alle ...
Gistere had ik kei hard geniest en een uur later ofzo was mijn onderbroek nat ik was zou bang dat het ook bloed ging zijn maar uiteindelijk was het gwn water ofzo ik heb ook zo veel last van bandenpijn als ik nies ofzo en dat blijft soms echt lang aanhouden

vorig jaar

Reactie op Chloë Van Acker

Gistere had ik kei hard geniest en een uur later ofzo was mijn onderbroek n ...
Ja idem, tijdens het niezen of hoesten stekende pijn.. ik hoop dat we beide een goede en gezonde zwangerschap mogen ervaren..❤️

Reactie op feride61

Ja idem, tijdens het niezen of hoesten stekende pijn.. ik hoop dat we beid ...
Ik hoop voor jou precies het zelfde❤️