32 Reacties
8 maanden geleden
Hey ik ben nu 35weken en 4 dagen, en ik heb deze nacht slecht geslapen ik had heel veel last aan stekende pijn in mijn onderbuik ik had een berichtje gestuurd naar mijn vroedvrouw en ze zij dat da normaal is dat da een teken is van indeling, ze had gezegd dat ik er beter iets warm op leg dan of een warm badje nam dan vermindert de pijn een beetje, ik was al een beetje ongerust maar het is normaal zij de vroedvrouw, het doet wel pijn amai. 😅
8 maanden geleden
Reactie op nathaliemaes12
Hey ik ben nu 35weken en 4 dagen, en ik heb deze nacht slecht geslapen ik h ...
Ik heb dit vandaag ook enorm. 35w5d..
Regelmatige harde buiken en enorm veel druk onderaan. Af en toe een stekend gevoel daaronder. Ook beweegt ze zo hard dat het tijdens zo’n harde buik echt geen deugd doet 😅 Ik gok ook indalen
8 maanden geleden
34 weken nu, morgen 35 en afgelopen week zwaar gehad met werken en de vermoeidheid, had het gevoel dat al mijn energie naar het werken ging en verder niets meer over bleef. Volgende week is mijn laatste week daarna blijf ik thuis.
Vandaag een hele emotionele dag met gevoelens all over the place en onverklaarbare huilbuien #hormonen
Ook dit gaat weer over hou ik maar in gedachten 🙈
8 maanden geleden
Reactie op LiesbethV90
34 weken nu, morgen 35 en afgelopen week zwaar gehad met werken en de verm ...
He, dit is precies hoe ik me toen voelde. Vandaag 37w en de afgelopen 2 weken zat ik thuis op ziekte. De week daarvoor een mini mental breakdown gehad en heel hard en veel gehuild uit algemene ellende van vermoeidheid en door paniek die me plots overviel.
Ik heb een super zwangerschap, echt waar, maar net zoals jij is het slaaptekort in combinatie met fulltime werken iets wat echt al mijn energie opslorpte.
Ik moest toen 8 tot 10x plassen 's nachts (viel wel weer in slaap), maar zat in de auto naar het werk te wenen omdat ik zodanig moe en op was. Op het werk kwam ik er weer door maar 's avonds niets meer waard voor mijn vriend, huishouden of iets leuks voor mezelf.
Ik heb toen rust moeten nemen en het gaat al stukken beter. Als het voor jou die laatste week niet gaat, meld je dan maar zeker ziek hoor. Het is belangrijk er niet over te gaan, want doe je dat wel en moet je daarvan recupereren.. kan je evengoed al uitgeput zijn nog voor de bevalling.
Zeker aan jezelf denken 😊
8 maanden geleden
Reactie op seelisch
He, dit is precies hoe ik me toen voelde. Vandaag 37w en de afgelopen 2 wek ...
Dat is het precies geweest inderdaad! Helemaal hetzelfdz. Ik heb de laatste dag ook vrij genomen van deze week dus ik ga zeker niet over de grens heen. Ik heb ook super zwangerschap alleen dat werken is er nu echt teveel aan, ik snap niet dat sommige tot 38 of 39 weken nog kunnen doorwerken 🙈
Dankjewel voor je reactie en nog veel succes met die laatste loodjes x