32 Reacties

8 maanden geleden

Oei vervelend seg, dat maakt er de laatste loodjes niet gemakkelijker op 😏. Hier ook regelmatig last van harde buiken (ben nu 35+5). En heb het gevoel dat ik helemaal in mijn coconnetje zit..kan me slecht op dingen concentreren..Ben in spanning aan het aftellen naar D-day 😃. Ook in slaap geraken lukt moeizamer..kan maar blijven draaien 😃

8 maanden geleden

Dag dames, misselijkheid heb ik niet echt last van 36w+5d, wel al paar weken harde buiken... baby was op 36w 3kg, volgende week nieuwe controle, bij 4kg wordt ik ingeleid. Wel al paar dagen pijn in de onderbuik en in mijn vagina en liezen, dokter Google geraadpleegd 🙈 blijken indalingsweeen te zijn, hier ook slapeloze nachten ook waarschijnlijk Door de spanning 😊

8 maanden geleden

Reactie op JolienV1992

Dag dames, misselijkheid heb ik niet echt last van 36w+5d, wel al paar weke ...
Hier ook 36w en 4 dagen. Ook af en toe menstruatiepijn in de onderbuik en inderdaad soms ook in mijn liezen en een druk op mijn schaambeen. Af en toe wat harde buiken. Voor de rest valt het nog heel goed mee.🤭 Ons meisje haar gewicht is gemiddelijk aan de lagere kant. Op 35w en 4 dagen woog ze 2,5kg. Maar gynaecoloog maakte er geen probleem van

8 maanden geleden

hier 36w nu, ik heb vooral pijnlijke heupen en veel druk in mijn vagina 😅 ik veronderstel dat het de indaling is. we zijn er bijna hè dames❤️

8 maanden geleden

Reactie op misscharlie

Oei vervelend seg, dat maakt er de laatste loodjes niet gemakkelijker op 😏 ...
Oh ja ik kan ook echt wakker liggen.. Terwijl ik overdag dan zo moe ben. 🤣

8 maanden geleden

Hier 35w1d en ik begin af te tellen. Deze week laat ik me alvast thuis zetten omdat ik mentaal wat op ben. Al paar weken heel slecht slapen, alle energie gaat naar werken en 's avonds dan uitgeput. Voelde me door de weekdagen heen slepen en mezelf verliezen (geen tijd voor iets leuks zoals een wandeling of eens koken of bewust bezig te zijn met baby). Komende vrijdag weer naar de gynaecoloog en zien wat zij zegt. Al bij al kan ik wel stellen dat ik me tijdens de zwangerschap beter voelde dan ooit (ja echt). Geen hoofdpijn, geen migraine meer en helder in het hoofd. Kunnen hardlopem tot 26w, nooit echt enorm misselijk geweest. Gewoon de gewone kwaaltjes mee op schema. Maar nu het sinds week 30 fysiek wat lastig wordt, in combinatie met de mentale stress voel ik wel dat het aftellen mag beginnen 😅. Hoop dat een week of weken thuis voor de bevalling me goed doen, want is niet de bedoeling al helemaal uitgeput te starten aan de bevalling. We zijn er bijna 🙈

8 maanden geleden

Hier 35+3 weken en nog geen last gehad van harde buiken of indalingsweeen, maar ik slaap al wel een paar weken heel slecht en onderbroken. Het is alsof mijn lichaam me al aan het voorbereiden is op onderbroken nachten. Het is nu echt aftellen, nog 3 dagen werken en dan start mijn zwangerschapsverlof. Ik ben er vooral mentaal aan toe.

8 maanden geleden

36 + 6 weken en ik ben zooo moe 🥲

8 maanden geleden

Reactie op Ogmichnd

36 + 6 weken en ik ben zooo moe 🥲
Dag Michelle ook uitgerekend voor 3 april? Hier idem 36w 6d en idd stikkapot... ik slaap dan namiddag ook echt wel een paar uurtjes, ik heb ook nachtelijke onderbrekingen tot soms wel 4keer 😣

8 maanden geleden

Reactie op JolienV1992

Dag Michelle ook uitgerekend voor 3 april? Hier idem 36w 6d en idd stikkapo ...
Mooie datum, wij ook 😜

8 maanden geleden

Reactie op JolienV1992

Dag Michelle ook uitgerekend voor 3 april? Hier idem 36w 6d en idd stikkapo ...
Ja ook voor 3 april uitgerekend! De nachten zijn een hel 😅 we moeten gelukkig niet lang meer 🙏🏻

8 maanden geleden

37 weken vandaag 2 cm ontsluiting en gisteren slijmprop verloren…heel veel harde buiken maar niet altijd pijnlijk 🤞🏼

8 maanden geleden

Hier 37w+1. 2cm ontsluiting en gisteren gestript... helaas nog niets doorgezet dus denk dat de poging niets heeft uitgehaald.

8 maanden geleden

Reactie op C2370

Hier 37w+1. 2cm ontsluiting en gisteren gestript... helaas nog niets doorge ...
Spannend! Ik duim voor je 🍀

8 maanden geleden

Reactie op silke25

37 weken vandaag 2 cm ontsluiting en gisteren slijmprop verloren…heel veel ...
Misschien een domme vraag, maar ik lees hier zoveel over slijmprop verliezen... maar wat houdt dit in??? 🙈

8 maanden geleden

Wie o wie kan me helpen... 37w + 1d, sinds gisterenavond krampen gehad, tijdens het slapen gaan stilletjes overgegaan. Nu deze morgen hevige menstruatiepijn, dat komt en gaat... Zijn dit weeën, voorween of ??? Aangezien het komt en gaat, het blijft wel een half uurtje tot 3 kwartiers weg de krampen... plas ladies help me out 😊

8 maanden geleden

Reactie op JolienV1992

Misschien een domme vraag, maar ik lees hier zoveel over slijmprop verlieze ...
Als je baarmoederhals aan het veranderen is en er komt kleine ontsluiting kan je “soms” een slijmprop verliezen. Wil niet altijd zeggen dat je dan binnen de week zal bevallen maar wil gewoon zeggen dat je lichaam zich aan het voorbereiden is op de bevalling. Sommige vrouwen verliezen deze soms in stukjes, of pas bij bevalling….

8 maanden geleden

Reactie op JolienV1992

Wie o wie kan me helpen... 37w + 1d, sinds gisterenavond krampen gehad, tij ...
Je kan altijd eens bellen naar jouw vroedvrouw of gynae en jouw vragen stellen. Ik denk dat ze je gaan vertellen dat je nog even moet afwachten, maar dan weet je toch iets meer..

8 maanden geleden

Reactie op JolienV1992

Wie o wie kan me helpen... 37w + 1d, sinds gisterenavond krampen gehad, tij ...
Klinkt als voorweeën, er zit te veel tijd tussen om al echte weeën te zijn. Maar kan ook indalingsweeën zijn moest je kindje nog niet ingedaald zijn. Eens vragen wat je vroedvrouw denkt.

8 maanden geleden

Reactie op clwv1

Mooie datum, wij ook 😜
Ik ook 3 april. Ik zie ieder uur op de klok. Minstens 1x per uur dat ik moet plassen. Echt hevig even 😅 ik val meestal rond de middag terug even in slaap. Huishoudelijke taakjes worden ook echt zwaar nu.