38 Reacties
één maand geleden
Reactie op Mo1003
Oohh goed nieuws ! Ons Kleintje kan sinds gisteren zelfstandig in slaap val ...
Oh leuk zeg!
Amai, schrik je jou niet te pletter als je plots wakker wordt en er al zoveel tijd tussen zit?
één maand geleden
Reactie op Mo1003
Haha zeker wel ! Ik word dan ook niet opeens wakker om 7u hoor :p eerder om ...
Ik kan het me zo voorstellen!
één maand geleden
Onze dochter is nu 6 maanden en een week en we lijken een bochtje te hebben gemaakt. Ze slaapt smorgens en smiddags vaak langer dan een uur en heeft geleerd omzelfstandig in slaap te vallen. Heel lang getwijfels om de tut weg te nemen maar dat is net nu haar selfsoother. Ze speelt ermee om in slaap te vallen en kan ze ook zelf bedienen snachts. Er liggen er wel 5 ofzo in bedje haha.
één maand geleden
Hier lastige nachten de laatste tijd. Het ging even beter (1x wakker ‘s nachts voor voeding) maar nu dus in de rode fase van sprong 5… Hij slaapt rond 19u-19u30 afh van zijn laatste dut. Soms is hij er al om 22u of soms pas om middernacht, dan nog 1 voedingsmoment. Vanaf 3u wordt de nacht echt moeizamer en slaapt hij ook veel onrustiger. Laatste tijd vaak wenend wakker, niet perse honger… wil tut niet altijd op dat moment dus denk tandjes? Maar zie (nog) niets buiten gezwollen tandvlees. Vaak ook rond 5u30 al wakker 🫠😅 het begint wel echt te wegen die slaapdeprivatie 😵🤯
één maand geleden
Mijn zoontje slaapt tot hier toe al 3 weken 12u aan een stuk snachts dat is zalig ik ben meer uitgerust nu alleen overdag wil hij bijna geen dutjes doen bij mij
één maand geleden
Reactie op JJC
Veel goeie moed!🍀🫂
Oh ik wist niet dat die rode balk ook zo erg zou worde ...
Ja weet niet of het dat is… maar verklaart het dan mss wel 🤷🏻♀️🫠 alleszins stevige toestanden 😅 veel moed voor jou ook!! 🤞🏻♥️🫂 hopelijk snel terug goede nachten of ooit doorslapen wie weet 😁
één maand geleden
Reactie op Givje
Hier lastige nachten de laatste tijd. Het ging even beter (1x wakker ‘s nac ...
Hoelang duurt dat zo die 5de sprong? Ik vond mijn zoontje maandag en dinsdag humeurig. En vannacht, amai...😴 amper geslapen. Vandaag was hij super humeurig, veel wenen, veel willen drinken maar geen patatjes willen eten. Ik hoop dat dit niet te lang duurt, ik mis mijn vrolijk kereltje nu al!
één maand geleden
Reactie op MariekeD88
Hoelang duurt dat zo die 5de sprong? Ik vond mijn zoontje maandag en dinsda ...
De app “oei, ik groei!” is echt een aanrader. Deze gaat aan de hand van de uitgerekende datum in kaart brengen wnr welke sprong voorkomt. Kost wel enkele euro’s. Heb ze gebruikt voor onze 2 zoontjes en het is zeer accuraat, echt een aanrader 🤗
één maand geleden
Reactie op Mo1003
Sprong 5 duurt ongeveer een maand. Maar betekent niet dat ze er een maand l ...
Heb hem vannacht naast me in bed gelegd en prima geslapen 😋. Hij vroeg zelfs maar 2 keer om melk. Vandaag is hij ook terug vrolijk. Ik denk dat ik zijn bedje tegen dat van mij ga schuiven. Hopelijk heeft dat beetje zelfde effect want ik lig toch minder op mijn gemak
één maand geleden
Reactie op Givje
Hier lastige nachten de laatste tijd. Het ging even beter (1x wakker ‘s nac ...
Courrage, hier bijna heel hetzelfde verhaal 😴 de vragen ons af wanneer we eindelijk eens gaan kunnen doorslapen. Lees niet anders dan van andere dat ze al doorsliepen aan zoveel of zoveel weken.. hier 6,5 maand geweest en nog steeds niet.. weegt idd enorm, wordt er soms zo moedeloos van 🥺