6 Reacties

2 maanden geleden

Hier vind hij combi van banaan appel mandarijn en betterfoodkoek

2 maanden geleden

Heb ook al geprobeerd met aardbei appel en koek. Vond hij ook lekker

2 maanden geleden

Je kan ook steeds gaan kijken bij het gesneden fruit. Meestal zijn daar pakketjes aan 50% en deze zijn altijd wat rijper.

2 maanden geleden

Reactie op vanessa19891

Je kan ook steeds gaan kijken bij het gesneden fruit. Meestal zijn daar pak ...
Dankjewel Vanessa 🥰 Maar gesneden fruit zit er een gevaarlijke kant aan. Misschien ben ik aan het overdrijven. Er is een snelle bacterie groei in zo een potje. Ik wou deze niet.eten tijdens m'n zwangerschap denk niet dat het goed is voor een klein prutsje.

2 maanden geleden

Ik haal zelf fruit van de diepvries soms, die zijn makkelijk te stomen en pletten voor te voeden vind ik zelf. Liggen gewoon in de diepvriesafdeling en zijn volgens meerdere (diëtiste, artsen en vroedvrouwen) net zo goed als van de fruitafdeling 🤷‍♀️ Hoe heb je het trouwens geflikt dat je kleintje al zo veel eet? Wij krijgen met moeite 1 of 2 lepels binnen en water moeten we gebruiken zodat hij uberhaubt slikt 😅

2 maanden geleden

Reactie op Ylovely

Ik haal zelf fruit van de diepvries soms, die zijn makkelijk te stomen en p ...
Mijn kindje is 26 maart geboren 😅 dus sta een paar dagen voor. Haha zo dramatisch dat onze kindjes kunnen doen e 🤣🤣 Ik moest wat vroeger groenten beginnen geven omdat ze niets meer wou drinken van melk. Ze is echt letterlijk de smaak beu. Ook in de crèche helpen ze wel met purée. Maar eerste maand groenten 2de maand fruit