6 Reacties

8 maanden geleden

Je lichaam zet zich klaar. Wat altijd kan helpen bij rugpijn is een bad nemen of eventueel een warmtekussen.

8 maanden geleden

Ik ben 38w 3 dagen. Sinds aantal dagen ook last van rugpijn, vooral snachts in bed. Door de dag trekt het weg.. Ook nooit last gehad van men rug maar nu begint het. Denk dat het ook gewoon het lichaam is dat zich klaar maakt..

8 maanden geleden

rugpijn samen met mijn heupen en liezen... de hel is het ☠️ en nog onrustige benen erbij ook 🫠

7 maanden geleden

Bij mij hebben ze gezegd omdat je heupen echt letterlijk los zitten. Dus bekken instabiliteit en dan gecombineerd met de druk van ingedaalde baby 🥲 mijn schaamstreek voelt ook als een gigantische blauwe plek en dit zou zijn door de extra doorbloeding en de druk. Haha top allemaal hè ?

7 maanden geleden

Is dat ook niet omdat hij nu is ingedaald, daarom ervaar je meer druk op je lage rug en moet je ook meer naar de wc omdat hij in principe daar ook druk op zet. Of het zijn voorweeën, maar als je twijfelt zou ik zeker eens bellen en vragen of dit normaal is (wat ze waarschijnlijk gaan bevestigen)

7 maanden geleden

Hey, ik merk ook ineens veel meer rugpijn vooral in mijn onderrug. Ben nu 37+4 dagen. Het wandelen wordt zwaarder en ik probeer op een rechte houding te letten maar het blijft pijnlijk. ‘S avonds valt het wel mee maar is vooral met wandelen.. de baby is ook al ingedaald dus wellicht heeft het daarmee te maken en de letterlijk laatste loodjes