21 Reacties

één jaar geleden

Ik heb iets vergelijkbaar meegemaakt. Uiteindelijk is het belangrijk dat het bloedverlies niet aanhoudt, dat er geen klonters meekomen en dat je geen krampen hebt. Ik had een hematoom naast de vruchtzak. Dat is intussen helemaal verdwenen en de zwangerschap verloopt verder heel goed. Ik moest enkel uterogestan gebruiken maar dat was vanaf 12 weken niet meer nodig. Veel goede moed en een prachtige zwangerschap toegewenst!

één jaar geleden

Ik heb klonters en niet normaal hevige bloeding. Ikwas echt heel bang maar na dat ik de hartje hoorde was ik opgelucht.

één jaar geleden

Bij mij ook een hematoom met heftig bloedverlies op 7 weken. Is enorm schrikken hè. Maar was wel na enkele uren gestopt. De gynaecoloog zei dat ik geluk had want soms kan het de baby ook mee naar buiten nemen met het bloedverlies. Nu 13 weken ver en je ziet nog altijd een beetje hematoom zitten. Soms nog wat bruin bloed omdat het nog aan het opruimen is maar ons kindje is oké.

één jaar geleden

Reactie op Hogigigkj hihj

Ik heb klonters en niet normaal hevige bloeding. Ikwas echt heel bang maar ...
Heb je nu nog steeds bloedverlies?

één jaar geleden

Ja heel klein beetje bloed wel nu bruin achtig..

één jaar geleden

Net geweest bij de doktor alles was oke met de baby maar bloeding is 3 cm, het is afwachten zei ze

één jaar geleden

Net geweest bij de doktor alles was oke met de baby maar bloeding is 3 cm, ...
Kijk aan de pijl zit mijn hematoom. De bloeding is al weken geleden maar het zit er nog steeds. Het is ook nog een 2 cm groot maar volgens de gynaecoloog gaat het zichzelf wel opruimen. Ofwel intern wegtrekken als een blauwe plek, ofwel als oud bloed nog wat naar buiten komen. Het blijft wel spannend en onzeker elke keer ik weer bloed zie, maar ik denk dan: geen krampen is goed.

één jaar geleden

Bij mij ook zelfde plaats.. het is altijd afwachten.. nu heb ik droge bloed dus dit is goed teken. Helderood is blijkbaar geen goed teken.. maar ik snap niet hoe dit komt

één jaar geleden

Reactie op edrycker

Bij mij ook een hematoom met heftig bloedverlies op 7 weken. Is enorm schri ...
Hallo! Ik heb hetzelfde als jou. Ik lig al sinds week 6 plat. Het hematoom is nog steeds niet weg. Mag jij ‘bewegen’?

één jaar geleden

Reactie op Sssaarr

Hallo! Ik heb hetzelfde als jou. Ik lig al sinds week 6 plat. Het hematoom ...
Oh ja hoor ik ga gewoon werken en wandelen en zo…

één jaar geleden

Reactie op Sssaarr

Hallo! Ik heb hetzelfde als jou. Ik lig al sinds week 6 plat. Het hematoom ...
Gynaecoloog zei dat het achterhaald is van plat te liggen. Vroeger was dat het advies maar nu niet meer

één jaar geleden

Reactie op edrycker

Gynaecoloog zei dat het achterhaald is van plat te liggen. Vroeger was dat ...
Hier idem zelfde advies gekregen

één jaar geleden

Ze had wel aangeraden van geen intensieve sporten te doen of te springen of tillen maar mocht gewoon blijven werken. Toen het hematoom nog groter was, zijn we een tijdje niet intiem geweest maar nu het gekrompen is mogen we wel weer voorzichtig. Bij bloedverlies achteraf wel meteen stoppen en wachten tot de volgende controle om weer wat te doen met elkaar. Maar voorlopig is het oké. Ik blijf wel wat schrik hebben telkens.

één jaar geleden

Reactie op edrycker

Ze had wel aangeraden van geen intensieve sporten te doen of te springen of ...
Amai, hoe dat zo kan verschillen!!! Ik lig al sinds 6 weken plat…

één jaar geleden

Reactie op Tinneke💙

Hier idem zelfde advies gekregen

één jaar geleden

Reactie op Sssaarr

Ik kan zelfs meer zeggen had van beide kinderen zeer verkorte baarmoederhals, vroeger was dat plat liggen tot bevalling en hier nooit moeten doen, wel geen zware dingen heffen of tillen maar mocht altijd blijven werken en heb fysieke job.

één jaar geleden

Hey iedereen ik hzd hematoom 3 weken geleden ik had bloed verlies 1 week daarna werd dit gestopt nu zie ik terug droogbloed na 2 weken later? Is dit normaal?? Help

één jaar geleden

Hey iedereen ik hzd hematoom 3 weken geleden ik had bloed verlies 1 week da ...
Ik had in het begin heel wat bloedverlies door een hematoom en nu af en toe bruin omdat het aan het opkuisen is. Zolang het weinig is en oud bloed geen zorgen maken. En anders contact opnemen met je zorgverlener. Enkel die kan je volledig gerust stellen.

één jaar geleden

Bedankt voor u reactie ik had dit echt nodig!

één jaar geleden

Bedankt voor u reactie ik had dit echt nodig!
Ik heb ook een hematoom. Bruin bloed is oud bloed en is ‘oke’. Zolang je geen krampen hebt, is het ook ok. Zo vertelt mijn gynaecoloog het toch. Veel moed! Hoeveel weken ben jij?