80 Reacties
茅茅n jaar geleden
Reactie op Tinneke馃挋
Ik zie dat je naar cfor9 bent geweest馃槏 mag je nog keertje terug gaan ?
Oh dus gekend voor jou? Wij hoeven niet terug te gaan, ze is 100% zeker van het geslacht. Maar ik ga in de toekomst wel nog terug voor 3D-beelden als hij groter is en eventueel eens voor geruststellings echo鈥檚馃槃
茅茅n jaar geleden
Reactie op PhaedraL1996
Oh dus gekend voor jou? Wij hoeven niet terug te gaan, ze is 100% zeker van ...
Ik woon er letterlijk 5 minutjes van haha馃槀. Jaa inderdaad en zo mooi die 3D foto鈥檚. Ooh echt bij mij is het altijd twijfel geval馃ぃ.
Dus 1ste kind was meisje maar werd jongen
2de kind meisje maar toch nog keer terug om zeker te zijn werd weer meisje
En 3de kind dus nu was eerst jongen en nu is het een meisje馃ぃ. Maar goed altijd op de 2de echo heeft ze het juist. Ik wacht nu de nipt af馃槉鉂わ笍. Weet jij al het resultaat ?
茅茅n jaar geleden
Reactie op Tinneke馃挋
Ik woon er letterlijk 5 minutjes van haha馃槀. Jaa inderdaad en zo mooi die 3 ...
Amai zalig! Bij onze vrienden hun eerste kindje was het direct juist, bij hun 2e die ze in maart verwachten, zijn ze ook 3x moeten gaan vooraleer ze 100% zeker was!
Bij ons was ze precies meteen 100% zeker. 馃挋
Ik doe later deze week de niptest dus hopelijk dan volgende week de resultaten. Ben benieuwd jullie resultaat!
茅茅n jaar geleden
Reactie op Tinneke馃挋
Wel ze zij bij ons 100% zeker een meisje nu馃槀. Ga vandaag eens bellen voor ...
Oh veel succes!! 馃槃
茅茅n jaar geleden
Reactie op Tinneke馃挋
Nog steeds geen nipt resultaten馃お
Hoelang wacht je al?
茅茅n jaar geleden
Reactie op Tinneke馃挋
13 dagen nu al鈽癸笍
Ondertussen al resultaat?
茅茅n jaar geleden
Wij gingen voorbije maandag nog eens langs bij iemand die ook 3d doet. Ik had een geruststellingsecho geboekt, omdat ik weer begon te piekeren 馃く
Dit was het resultaat.. 14w4d , ons klein ventje 馃挋
茅茅n jaar geleden
Reactie op Tinneke馃挋
Hahaha terug bij Sylvie馃槑鉂わ笍 begrijp je angst wel eens je de baby voelt zal ...
Ja he! Ze zei dat ik hem wel niet rap zal voelen.. als hij stampt, is het momenteel tegen de placenta dus kan ik het niet voelen. Hopelijk binnenkort wel 馃槃