10 Reacties

één jaar geleden

Wij gaan een zelfstandige vroedvrouw nemen omdat het ook aangeraden wordt en ook nog eens terugbetaald wordt door de mutualiteit.

één jaar geleden

Ik ga dit keer enkel voor de 3 grote echo's naar de gynaecoloog. Tussendoor ga ik naar de vroedvrouw

één jaar geleden

Ik had eerst bij het ziekenhuis een afspraak voor de vroedvrouw maar mijn zus die al een kindje heeft raadde me aan om toch een zelfstandige vroedvrouw te nemen. Meer persoonlijke aanpak dan in ziekenhuis.

één jaar geleden

Heb een afspraak met een zelfstandige vroedvrouw die ook in het ziekenhuis werkt.

één jaar geleden

Ik laat me begeleiden door de gynaecoloog en apart nog door een vroedvrouw. Na de bevalling laat ik me eveneens begeleiden door een vroedvrouw aan huis

één jaar geleden

Wij hebben een zelfstandige vroedvrouw voor de prenatale zorg en witgele kruis vroedvrouw voor postnatale zorg

één jaar geleden

Wij hebben een vaste vroedvrouw die mij opvolgt tijdens de zwangerschap (ipv echo bij gynaecoloog), aanwezig zal zijn bij de bevalling in het zkh en daarna ons thuis zal begeleiden ☺️ ik kan het alleen maar aanraden. Niet enkel als ‘medisch’ een plus, maar ook een luisterend oor dat jou dan door en door kent

één jaar geleden

Vroedvrouw. Voor de nieuwsgierigheid. Waarom? En wat mag je zo iemand betalen? Wil hier meer over leren. 😊

één jaar geleden

Extra begeleiding oa. Ik kan er ook sneller terecht met vragen en het is toch via de mutualiteit gratis. Er zijn er zelf die zowel prenatale zorg doen als postnatale. Dus dan ben je meer op je gemak. Alleen de echo's zijn betalend omdat die niet noodzakelijk zijn.