44 Reacties
één jaar geleden
Net de resultaten van mijn bloed binnen. Hcg is op 3 dagen tijd gestegen van 73 naar 270 :)
één jaar geleden
Kan het zijn bij 5w en 6dagen waarde van 10 639?
Ik had op 5weken 3d waarde 30 000 dus kan zeker
één jaar geleden
Reactie op LindeMeirlaen
Oke ze zeiden door mijn hcg waarden dat ik idd 8weken en 6 dagen was omdat ik zei dat ik mijn laatste menstruatie op 2juli heb gekregen en volgens mijn berekening ongeveer 8weken was. Toen zei de gynaecoloog aaanhja idd 8weken wat. Maar op de echo 5weken en 6 dagen en hoog waarschijnlijk het vruchtje niet meer groeit en vroeg direct al dat ik pilletje zou innemen of lagen weghalen ipv te wachten en mij gerust te stellen....
Ik was helemaal in shok en ik zei neen ik wil nog even wachten.
Nu als ik zelf allemaal aan het hier en daar veel lees. Denk wel dat klopt dat ik 5 weken en paar dagen zwanger ben...
Bedankt voor je reactie❤️
één jaar geleden
Reactie op LindeMeirlaen
Was hier een verklaring voor en had je ook meer klachten dan? Ik heb ook een hoge hcg en moet nog wachten op eerste echo
één jaar geleden
Nee de arts keek er niet echt van op. Maar bij onze eerste echo op 9w zag de gynaecoloog een lege extra vruchtzak dus het was een tweeling waarbij eentje niet tot ontwikkeling is gekomen.
één jaar geleden
Reactie op Tinneke💙
Ik ben wel benieuwd ❤️ laat je iets weten? Xx
Doe ik :)
één jaar geleden
Super goed nieuws❤️ cyste op de eierstok had ik bij mijn vorige zwangerschap is vanzelf weggegaan daar zou ik me nog geen zorgen in maken. Schildklier is wat anders natuurlijk wel te zien hoe extreem je waarden zijn. Ik heb ook nog pilletjes moeten nemen voor te trage schildklier maar alles is goed gekomen ook maar moet idd wel eens nagezien worden❤️